Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 471 ggr
Caroline.H
9/6/12, 8:21 PM

En massa läxor

Alldeles för mycket just nu, för min smak…..

Vi har NOprov imorgon, "bara ett litet" sa läraren….Visst visst, hennes "lilla" prov är på 17 frågor, undrar hur hennes ordentliga prov ser ut… ;)

Vi har också en matteläxa till imorgon, tror jag och mina kompisar satt en halvtimme och försökte lösa dessa tal med primfaktorer, haha….Jag är inget mattsnille, tydligt det ^.^

Sen har vi också en tyskaläxa, iofs bara regelbudna verb, bara några lätta meningar med typ verben gekauft, gespielt, gemacht och besucht och fotografiert, så det gick ganska enkelt, tyckte jag i alla fall, haha…..

Det låter inte så mycket men tro mig, det är det :3

Har suttit sen jag kom hem typ kl 3 till nu och pluggat, haft typ 1 timmes paus för att äta och så C:

Har ni mycket läxor och prov just nu eller är ni fortfarande inne i "mjukstarten"? ;)

//Caroline


Annons:
KaninPiggelin
9/6/12, 8:27 PM
#1

Jag har samma som #0 verkligen urjobbigt :( Sen har vi HKK läxa till på Onsdag. + matteprov och SOprov v.37 eller 38..

helt sjukt :(:(

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[TheoA]
9/6/12, 8:39 PM
#2

Samma här, andra veckan fick vi 5 veckor. Jag tror det är för att dem måste bedömma oss till December, så dem måste pracka på oss en massa läxor..

ara11
9/6/12, 8:43 PM
#3

Jag har jätte lite bara engelska till nästa vecka och matte läxa till nästa vecka veckans läxor är redan gjorda.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Dipsie'n'Poo
9/6/12, 9:14 PM
#4

I helgen hade jag 5 läxor! Matteläxa till fre, SO till fre, HK till tors, Franska till tors, Biologi till ons.
Nu i helgen ska jag bara göra matteläxa (vi har varje vecka :s), träna inför matteprovet på fredag nästa vecka och träna franska!

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Xia
9/7/12, 7:53 AM
#5

Vi har SÅHÄR mkt läxor! Bara andra skoldagen fick vi fem läxor xD

Kram Xia
bloggen



Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

[Fruktiz]
9/7/12, 6:00 PM
#6

Den andra veckan (som gått nu) har vi fått många läxor och små test som vi ska förhöras på nästa vecka, så nu är mjukstarten över för mig i alla fall :)

Annons:
ks.gerbil
9/7/12, 8:12 PM
#7

vi har också ett ton läxor :/ jobbigt men ja det är så om man går i arbetslag 1……

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lellson
9/8/12, 11:14 AM
#8

Åh, gud va jobbigt med prov. Denna vecka har jag haft  typ 15 tal i matteboken varje dag, tyska, engelska, Hk, svenska och nu har jag en till engelskaläxa till på torsdag och hk tills på måndag:/

Och så hade jag ett häfte i Fysik  som man skulle göra klart på två dagar. Jag kunde inte jobba på lektionen så när jag väl gjorde det tog det typ 3 timmar för att fixa en sida:( Sen hann jag nästan klart med det så jag kunde lämna in det:)

Men engelskaläxan ska bli kul, jag ska skriva om någon person jag gillar(Fast jag ska skriva om två, John och Edward Grimes^^) fast jag vet inte om jag ska skriva varför jag älskar dom eller om dom…:/

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Caroline.H
9/9/12, 12:12 AM
#9

Fick ett A på NO-provet halleluja praise the lord höll på att börja hoppa runt och fangirla i klassrummet :') 

NOläraren sa "Nejmen det ser ju bra ut det här Carro…." så jag flög upp från min stol och gick fram till henne och såg när hon skrev ett A på mitt papper och ringade in de och det ända jag kunde säga var "DRIVER DU?!" ;) Hade 15/14 av 15/15 först men sen visade det sig att jag hade två fel så fick 15/13 :C

//Caroline


ks.gerbil
9/9/12, 9:25 AM
#10

Vi har 4 läxor tills måndag och tisdag + en riktig prov inte en sådan för de måste berömma oss sen

Gerbil-hemsidan hittar du R

Jossangizmo
9/9/12, 9:58 AM
#11

Mjukstart?! I nian finns det ingen mjukstart, utan vi sätter igång direkt. Vi har en massa saker planerade fram till vecka 40, och mer kommer. Nästa vecka har jag en redovisning, en inlämning, matteläxa, soläxa, labbrapport och spanskaläxa.
vecka 38: två prov, matteläxa, spanskaläxa
vecka 39: Filmanalys, prov, spanskaläxa
vecka 40: redovisning + inlämning


karro1999
9/9/12, 10:02 AM
#12

har bara engelska och kanske spanska vet inte för jag har varit sjuk.

Upp till toppen
Annons: