Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1514 ggr
[SelmaP]
9/30/12, 6:40 PM

Skolfoto!

Imorgon måste jag nog göra mig lite extra fin, det är nämligen så att vi ska ha skolfoto! Glad

Tänkte ha ett svart linne, och en magtröja över som har ett stor hjärta, leopardmönstrad fast i svart och grå. Sen tänkte jag ha svarta jeans som kommer matcha de svarta mönstren på tröjan! Och så svarta kängor. Håret får bli en stor bulle! :-)

Hur såg ni ut-/kommer se ut på skolfotot? :)

Annons:
karro1999
9/30/12, 6:45 PM
#1

jag hade en aprikosrosa tunika/klänning och svarta tajts.vi viste inte att vi skulle ha skolfoto den dagen så ingen hade gjort sig snygg

[SelmaP]
9/30/12, 6:47 PM
#2

1# Vadå, så det kom bara sådär utan att lärarna sa något?

Vad konstigt, så borde det ju inte vara.. ObestämdGlad

ara11
9/30/12, 6:47 PM
#3

Jag hade ett vit linne och en kort kavaj och vita jeans, Vart ganska bra inte jätte men lite.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

lillamarsvinet
9/30/12, 6:49 PM
#4

jag hade ett par mörka jeans,söt turkos blus från veromoda och håret var utsläppt:)

♥kram Linnea♥

ks.gerbil
9/30/12, 6:53 PM
#5

Vi hade den jätte länge sen vi Ska snart få katalgen och lärarna har redan fått fotot jag hade en svart sån typ genomskinlig blus ett par jeans och converse vi visste inte heller vi hade :P

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
9/30/12, 6:53 PM
#6

dem hade sagt att de kunde va på tre av dagarna men ingen visste vilken så när so läraren sa att det var skolfoto sa alla NEJ!!

Annons:
[SelmaP]
9/30/12, 6:55 PM
#7

6# Vad jobbigt :/! Så då hade alltså ingen fixat sig o varit beredd?

Alla verka ha jättefina kläder på sig på skolfotot :)!

ks.gerbil
9/30/12, 6:58 PM
#8

Tack ;) dock gillar jag att man inte vet för då ser man ut som man verkligen är men visst hade det varit bättre att veta xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

karro1999
9/30/12, 6:59 PM
#9

nej ingen hade på sig något som man ville ha på skolfotot.jag hade iallafall någorlunda fina kläder på skolfotot

ks.gerbil
9/30/12, 7:05 PM
#10

Min fejd ser helt muppat ut det är farfars fel och pappas det är där ifrån jag ärvde saken att jag liksom "kisar" eller vad man säger när jag ler -.-

Gerbil-hemsidan hittar du R

[SelmaP]
9/30/12, 7:10 PM
#11

10# Fast det tycker jag är superfint! När man kisar när man ler. Jag vill ha så! :)

Dipsie'n'Poo
9/30/12, 8:17 PM
#12

Hade chinos, ett blått spetslinne och utsläppt hår. Och det såg inte bra ut…

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

ks.gerbil
9/30/12, 9:03 PM
#13

11# vill du Haha då kanske jag borde tycka lite bättre om det hihi :D

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
Tokyo
9/30/12, 9:03 PM
#14

Jag hade jeanstights, ett svart linne och en svart, genomskinlig blus med små, små vita stjärnor på.

Sen hade jag utsläppt hår med hårspray i, som jag "puffat upp" lite med händerna. Och ett halsband med ett E på, eftersom mitt namn börjar på E.. Flört

ks.gerbil
9/30/12, 9:05 PM
#15

14 det är samma som jag då xD den med stjånor från… Kapphal va? Hahaha gud xD fast jag hade inte linne bara bh

Gerbil-hemsidan hittar du R

[Fruktiz]
9/30/12, 9:10 PM
#16

På skolfotot som ska visas i skolkatalogen hade jag på mig ett svart linne och en grön-och vitrandig tröja över, och ljusa jeans.

Sen finns det en katalog med alla högstadieskolor i våran kommun och grannkommunen också. Då hade jag på mig en ljusblå tröja och mörka jeans. Glad

Tokyo
9/30/12, 9:11 PM
#17

#15 Ja, från KappAhl är den har jag för mig. Haha Skrattande

Jag hade ju bh också.. men jag hade ingen lust att "visa" den, utan valde att ha ett svart linne under. :)

Caroline.H
9/30/12, 10:19 PM
#18

Jag hade en grönrutig skjorta på mig, stod i mittenraden på klassfotot och man såg bara tröjan på individuella fotona också, så det är allting som spelar någon roll egentligen, haha (: Jag såg ut som jag vet inte vad…. :c

//Caroline


KaninPiggelin
10/1/12, 1:43 PM
#19

Jeans + marinblått linne hade jag på mig : )

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[SporeDiatrymisss]
10/1/12, 3:27 PM
#20

Vi har nästa vecka. Vi hade förresten förra året en bildtävling. Alla på hela skolan skulle teckna en egen bild till skolkatalogens omslag. Jag vann, i HELA SKOLAN mot NIORNA, ÅTTORNA, SJUORNA och SEXORNA!!! :-D

Annons:
[Akkurat]
10/1/12, 4:12 PM
#21

Jag hade ett vitt lite genomskinligt linne med vit bh, och typ mörka jeans.

Sen hade jag utsläppt hår, med luggen snett bakåt typ med ett hårspänne.

Åh ville bara grina när jag såg skolfotot, det var HEMSKT usch usch usch.. :(

[SelmaP]
10/1/12, 4:20 PM
#22

Idag tog vi skolfotot! Får se hur det kommer se ut sen när jag får bilderna o katalogen o allt :P

13# Ja, det borde du absolut göra!!<3 :)

21# Nejdå, tror nog inte det var så hemskt! ;) :)

Luckyt5
10/5/12, 11:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Det här hade jag på mig ^^

/ Tilda

Amandapanda
10/6/12, 8:14 AM
#24

GUUUD ! Jag blev JÄTTE FUL på skolfotot, Min sidlugg hadde typ bestämt sig för att flyga upp t månen och uuusch! jag log knappast OCH HAN SA INGET ! (fotografen) Jag hadde iallafall på mig en blå och vit randig långärmad tröjja från Gina och ett par jeans :)) men däremot på kompisstödjar fotot blev jag fin ! :)

Jossangizmo
10/6/12, 1:57 PM
#25

Jag blev ful på mitt skolfoto :p Jag hade på mig militärgröna byxor, lila converse och ett svart linne :)


Upp till toppen
Annons: