Annons:
Etikettmusik
Läst 1997 ggr
[GerbilLooover]
11/13/12, 8:33 PM

Linkin Park

Hej alla! Någon mer som älskar Linkin Park? :) Tänkte att man kan diskutera lite vad som helst om bandet i den här tråden, bara det inte är negativa saker! Själv tycker jag Linkin Park är bäst i musikvärlden, fast jag har inte hört så många låtar än så länge. Men idag kom min efterlängtade första skiva med Linkin Park :D

Annons:
[GerbilLooover]
12/24/12, 2:20 PM
#1

Putt :)

Jag har skivan Living Things med Linkin Park, men jag är säker på att jag kommer få två till skivor idag, eftersom två av mina julklappar är så stora som ett skivfodral ska vara och jag inte lyssnar på några andra ^^

Jossangizmo
12/25/12, 1:37 PM
#2

Jag har inte lyssnat på dem så mycket, men dem är bra! Glad


[GerbilLooover]
12/25/12, 5:23 PM
#3

#2 Ja, verkligen! :P

Jag fick iallafall skivorna Hybrid Theory och Minutes to midnight i julklapp, och lyssnar på One step closer på Hybrid Theory nu :3

[GerbilLooover]
3/19/13, 8:26 PM
#4

Putt!

Har en spotify lista som heter Linkin Park, där har jag samlat låtarna från albumen Hybrid Theory, Living Things, Minutes to Midnight, Meteora och A Thousand Suns 🎧

Spooki
4/1/13, 1:37 PM
#5

Jag tyckte att det var ganska bra låtar.😕

Men min musik smak varierar från vilket humör jag är på tex när jag är glad vill jag höra lite snabbare låtar. När jag är ledsen vill jag höra lite lugnare låtar.

Åhh NINJA Ninja

Flöffo
4/1/13, 9:38 PM
#6

Känns inte som min musik smak riktigt, men låten Numb (?) tycker jag om. 🙂

//Flöffo

Annons:
[rocklover]
4/1/13, 9:43 PM
#7

jag gillade låten numb..fast neh, gillar inte rapcore -.-

[GerbilLooover]
4/2/13, 7:41 AM
#8

Har börjat bli typ beroende av Numb nu, det var den första LP låten jag hörde och nu betyder den extra mycket för mig. Men jag vill fortfarande vara fast vid Figure.09, nu när jag satt upp texten på väggen och allt xD

[rocklover]
4/2/13, 12:25 PM
#9

#8 du sätter också upp musiktexter på din vägg!? xD har hela väggen full utav låttexter 🤫senaste gng trodde mamma att jag var besatt av satan pga black metal texterna -.-

[GerbilLooover]
4/2/13, 3:05 PM
#10

#8 Har bara satt upp en låttext men det blir fler när jag kommer hem 😉

[rocklover]
4/2/13, 3:14 PM
#11

#10 😃tips: köp hem kalligrafi pennor och öva på kalligrafi..sedan skriver du texterna! det blir jätte fint!

Quenzi
4/3/13, 1:32 AM
#12

Yepp, Linkin Park beroende här! Har lyssnat på dom lite mer än ett år och tycker fortfarande att dom är lika bra! Fast nu det senaste så har jag börjat lyssna på annat oxå. Men har iallafall deras nyaste album - Living Things, och beställde Hybrid Theory och Meteora idag. :3 

Kan ju passa på och säga att jag oxå har låttexter på min vägg 😃 3 stycken just nu, fast inte med Linkin Park. :P Mamma tyckte väll jag var "lite" sådär "halv" skum som satte upp dom, för dom handlar om väldigt hemska grejer. 😐

PJUM

[GerbilLooover]
4/3/13, 7:43 AM
#13

#12 Vad roligt att du beställt fler skivor! :D

---

Själv köpte jag A Thousand Suns i förrgår för 23 € (är utomlands) 😇

Annons:
BlueBäst
4/3/13, 8:08 AM
#14

Har typ aldrig lyssnat på de:)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



[theeman]
5/14/13, 9:53 PM
#15

Numb, in the end och Castle of glass är bra

[GerbilLooover]
5/14/13, 9:57 PM
#16

Igår gjorde mamma mig väldigt ledsen… Bandet har en tävling nu, man vinner att få vara med en timme när dom spelar in sin nya skiva och självklart får man inte vara med och delta… Grät hela kvällen igår eftersom Linkin Park betyder så mycket för mig, speciellt nu när jag tycker skolan är så jobbig… Man har ju ingen stor chans att vinna men skulle man delta skulle man ju ändå ha en pytteliten chans..

BlueBäst
5/15/13, 4:02 PM
#17

gud vad tråkigt

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



[Springerpoo]
5/15/13, 6:59 PM
#18

Lyssnar ofta på deras låtar. Gör det ofta i skolan så jag kan komma in i min egna värld 🎧 Min bästis tycker jag är konstig som lyssnar på rock, fast det ska inte hon säga för hon lyssnar ju på JB (Jag är ledsen JB lovers, men pop låtar handlar bara om en sak). Har nyligen börjat lyssna på deras låtar, och jag är fast. Skiner upp som en sol när en av deras låtar kommer på min spellista! Bästa låtarna är By Myself, Burn It Down och Leave Out All The Rest.

Upp till toppen
Annons: