Annons:
Etikettlekar-och-bus
Läst 335 ggr
medde
11/24/12, 7:17 PM

Vilka associationer?

Nu vill jag prova något som kanske kan bli kul eller väldigt svårt.. Det gäller att hitta på en bild eller kanske en teckning som man kan få associationer till just dig. Det gäller kanske att använda en hel del fantasi. Men vad kan man just göra en association till dig med för bild?

Fungerar det inte riktigt kan man ju lägga bilder som en liten rebus. Men tänk på att det är inte tillåtet att ta bilder från nätet hur som helst, Alla måste följa upphovsrätten.  Men penna och papper kan man ju använda och teckna, vilket jag sett på sajten flera gånger att många är duktiga på att just teckna.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Caroline.H
11/25/12, 12:24 AM
#1

Nejmen jisses vad svårt…:o

//Caroline


medde
11/25/12, 10:59 AM
#2

#1 Nja det är enklet. Ta dig som ett exempel. För dig Caroline kan jag lägga in en mikrofon. då du du är en duktigt sångerska och gillar att sjunga. Jag kan visa en jedward bild. Då du är ett jedhead. Jag kan lägga in en hästbild. Då du är en hästtokFlört Så tänk inte djupt..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ks.gerbil
11/25/12, 12:50 PM
#3

ska man hitta en bild som passarr in i just mig? eller? fattar inte xD

Gerbil-hemsidan hittar du R

medde
11/25/12, 12:58 PM
#4

Japp om jag lägger in bilder som nu caroline. Så blir det på en mikrofon, jedward. hästar, twitterlogga. Detta är saker jag koplingar till caroline av.

Eller "jag är jag" Då lägger jag bild på hockylaget färjestad, Då kan man funera om det är Fruktiz eller jag är jag som jag tänker på. Då kan man lägga till en kaninn. sSå tänker man nog Frukitz och inte jag är jag..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: