Annons:
Etikettdjur
Läst 812 ggr
Zorro_Tiger
2012-12-05 09:24

Luftbloggar!

Hejhej! Är det någon som har en luftdjurs blogg (Ej fantasy som drakar eller enhörningar) så länka den gärna i denna tråden. Kommentera bara om ni har en blogg, Inte kommentarer som "Vad är ett luftdjur?" m.m. Min blogg som jag inte startat upp ännu: www.carroshorses.blogg.se.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Annons:
Ratzo
2012-12-06 19:00
#1

Varför får man inte fråga vad luftdjur är?

I can't drown my demons, they know how to swim.

Zorro_Tiger
2012-12-06 20:40
#2

Nej men alla sådana här trådar tas bara över av sådant, Googla istället :)

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Lurvas11
2012-12-06 21:45
#3

#1 Om du undrar kan du Pm:a mig :) Jag vet :)

Hälsningar Lurvas11Glad

ks.gerbil
2012-12-07 20:04
#4

men då kunde du väl istället bara skriva vad det va i din tråd så skulle ingen fråga hahaha ;D

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2012-12-08 11:09
#5

jag lämnar denna öppen, du behöver inte göra en ny tråd för personer ger tips eller undrar en sak. 2 inlägg skrev en sak den tredje va lurvas som gav ett möjlighet till någon annan att om man inte visste kunde man pma henne, va glad att hon gav denna möjlighet. 2 inlägg av de möjliga 100 förstör inte en tråd om du inte tycker det är ok med 2 inlägg skriv det i tråden att du verkligen inte vill då gör ingen det.

Gerbil-hemsidan hittar du R

Zorro_Tiger
2012-12-08 11:13
#6

Jobbigt när folk inte visar respekt för vad man ber om …

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Annons:
ks.gerbil
2012-12-08 11:15
#7

jag förstår men tänk på att alla kan göra fel ibland och ingen menade nog att vara respekt lös mot dig Glad

Gerbil-hemsidan hittar du R

Zorro_Tiger
2012-12-08 16:40
#8

Nej men det känns ändå respektlöst så jag ber dig att ta bort mina två trådar så kan jag skriva en ny där jag berättar vad luftdjur är så ingen behöver fråga.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

medde
2012-12-08 19:12
#9

En fråga! Bilderna ni använder är dom era egna och eller har tillstånd att få låna dom till era bloggar om luftdjur? Om ni lägger in bilder här på sajten. Måste det vara era egna eller att ni har ett ok att få använda. Dom som ligger ute på lufthästarna är enbart felaktigt nertagna  bilder Google, då även innehaver skriver att bilder är nedladdade rakt av från Google. Vilket man inte för göra. Det kan bli dyrt, då detta är en olaglig handling. Man alltså riskerar att bli polisanmäld av upphovsmannen till bilden.

Att jag skriver det inlägget är enbart för det kan bli kostsamt att "låna" bilder ute på nätet.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: