Annons:
Etikettmusik
Läst 1369 ggr
fliza
12/20/12, 7:05 PM

Mange makers nya låt! Mage för en dag

Har du hört Mange maker nya låt " Mange för en dag" tycker det är den bästa av alla dom gjort !!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
medde
12/20/12, 8:16 PM
#1

En bild säger mer än tusen ord fliza

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[GerbilLooover]
12/20/12, 9:02 PM
#2

#1 Haha xD Ska nog lyssna på låten imorgon, är inne på mobilen nu och där är YouTube jättesegt nu. :/

Lilldockan
12/20/12, 9:36 PM
#3

Den är bra ju.

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

fliza
12/20/12, 10:03 PM
#4

1# okej…. Du gillar den inte XD 2# det tycker jag du ska göra! :D 3# :D tur att du alla fall håller med mig! Kram!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[Fruktiz]
12/21/12, 11:38 AM
#5

Det är kul att de har gjort en till låt, men den här var tyvärr inte lika bra som de tidigare låtarna. Fast det är fortfarande kul att se musikvideorna :)

fliza
12/21/12, 5:04 PM
#6

5# dom har ju grymma dans steg så det är ju så kul att se deras videos!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

Annons:
[Fruktiz]
12/21/12, 7:05 PM
#7

#6 Ja, precis det jag menade!

fliza
12/21/12, 7:48 PM
#8

7#:D

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

luckydragonriderkin
12/21/12, 9:20 PM
#9

Nähä du, den var usel! Mange bjuder däremot, den är bra ;) Men jag vill bara säga att Mange markers inte är särskilt rädda om sina fans… Jag kommenterade en sak som dom hade skrivit på Facebook och då började dom kalla mig elaka saker och så :C

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

Jossangizmo
12/21/12, 10:15 PM
#10

Jag tycker inte om den, det känns som dem har gjort den bara för att dem "ska" om ni fattar hur jag menar?


Upp till toppen
Annons: