Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 493 ggr
[SporeDiatrymisss]
2013-01-11 18:46

Kloka ord!

Skriv ner era kloka ord här, i denna tråd! :-)

Det är lätt att hjälpa. Det enda man behöver göra är att vara till nytta.

Allt är inte perfekt, symetriskt och helt ordningssamt. Därför finns det under.

Jag har inte tid att bry mig om dem som hatar mig; jag är för upptagen med att tycka om de som älskar mig.

Lugn. Det kommer en dag imorgon också! Visst är det otroligt?

Jag har inte tid och lust att vara sjuk, deppig och ledsen. Det finns så mycket annat roligare man kan ha för sig!!

Livet är som ett spel. Vissa älskar det, andra hatar det. Vissa är bra på det, andra inte.  Vissa vinner och vissa förlorar. Ändå spelar alla det.

Man får alltid det man vill ha i livet. Det är det som är det dumma.

Varför ödslar folk tid och pengar på negativa saker? Kan de inte se det positiva i världen istället?

Annons:
[SporeDiatrymisss]
2013-01-12 10:06
#1

Ingen alls…?

nadilda
2013-01-12 10:25
#2

Tidig morgon, dubbel dag!Skrattande Sjukt morgon pigg Oskyldig

Lurvas11
2013-01-12 11:11
#3

#2 Haha du verkar vara min motsatts Flört Själv vaknar jag inte av min egen  veckarklocka (men alla andra i huset gör det..)

Oroa dig inte för det som varit, utan njut istället av det som är.

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
2013-01-12 11:26
#4

Varför bry sig om falska vänner utan bry sig om dom som gillar dig Vänner som kränker och trycker ner dig är inte riktiga vänner. En vän som gillar dig för du har pengar är inte en riktig vän. Det är insidan som räknas inte utsidan.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

ks.gerbil
2013-01-12 20:21
#5

Kanske inte riktigt kloka ord med Hur långt borta du än är kan ingen någonsin dra oss isär If you try to fail and succeed what have you acompliced? If life gives you lemons make orange juice and make the world wonder how you did it (om livet ger dig något surt förvandla det till något bra)

Gerbil-hemsidan hittar du R

ks.gerbil
2013-01-12 20:24
#6

En till, every story can have a happy ending

Gerbil-hemsidan hittar du R

Annons:
[GerbilLooover]
2013-01-13 14:58
#7

Du får ångra att du gjort något dumt, men du behöver aldrig ångra att du gjort något bra.

karro1999
2013-01-14 19:53
#8

le mot den som tänker slå dig för det krossar den att se dig le.

Upp till toppen
Annons: