Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 653 ggr
[Fruktiz]
3/24/13, 9:02 PM

Vad för sorts present

Brukar du önska dig pengar eller saker i present när du fyller år/på julafton? Eller kanske både och? 

Tycker du det är att bara få pengar så man kan välja och köpa det man själv vill? Eller tycker du det är roligast att få öppna en present? 

Är det bra eller dåligt att man lätt kan gissa sig till vad det kan vara i paketet, eller ska det vara en överraskning? 🙂

Annons:
ara11
3/24/13, 9:11 PM
#1

Jag bruka önska mig pengar men om det är nått speciellt jag vill ha så önskar jag mig det, Som i år ska jag önska mig en privat golflektion och de vill jag inte köpa själv och det vet jag mina föräldrar kommer köpa, men jag vet att jag skulle få de om jag frågar när som helst men vill inte vara så bortskämd/Snobbig. Haha på julafton brukar jag gå och kolla på paketen och försöka gissa, Men annars tycker jag det är roligare med överraskning.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

[GerbilLooover]
3/24/13, 9:12 PM
#2

Just nu är det pengar, CD skivor och filmer som gäller :3 För mig behöver det inte vara en överraskning vad man får, men det är roligast att få det inslaget i ett paket även om man vet vad det är i. ^^

karro1999
3/24/13, 9:16 PM
#3

jag önskar mig kläder, parfym

[Fruktiz]
3/31/13, 8:08 PM
#4

Kanske ska svara på min egna frågor ocksåGlad

När jag önskar mig något tycker jag det är kul att få både pengar och "riktiga saker. Det är bra om det är presenter som jag både önskat mig och någon överraskning. Och det är allra roligast att få pengar om det är någon speciell sak jag sparar till. 🙂

Jossangizmo
3/31/13, 11:00 PM
#5

Dem senaste gångerna har jag bara önskat mig pengar som jag ska sätta in på mitt sparkonto. Att ta körkort är dyrt och man måste spara länge :(


Lavèn
3/31/13, 11:57 PM
#6

JAg önskar mig pengar eller av kläder/smycken av systrana (de har bra smak 😉) Och av bror är det väll data grejor 😃

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Annons:
[nathalie44]
4/1/13, 12:42 AM
#7

jag och mina föräldrar brukar bestämma tillsammans vad jag ska ha, och av resten av släkten får jag pengar

Lilllufsen
4/1/13, 3:43 PM
#8

Saker å aldri kläder

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

[SporeDiatrymisss]
4/1/13, 7:12 PM
#9

Mest digitala grejor, som typ det elektroniska mikroskopet eller systemkameran jag fick! ^^

Dipsie'n'Poo
4/1/13, 7:57 PM
#10

Önskar mig väl mest saker, då jag älskar att öppna presenter haha 🤪
Men brukar oftast få pengar även om jag inte önskat mig det :)

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Flöffo
4/1/13, 9:34 PM
#11

Jag brukar skriva upp en lista med saker jag vill ha under åren och sedan bestämmer jag för hur jag vill få sakerna, om jag vill få dom eller om jag ska spara ihop pengarna själv. Oftast är det det dyraste jag önskar mig. Dock önskar jag mig inte saker så ofta så oftast får mina föräldrar bestämma själva, jag gillar att få både pengar och saker.  🙂

//Flöffo

karro1999
4/2/13, 1:05 PM
#12

jag önskar mig också presentkort

Lellson
4/2/13, 11:18 PM
#13

Jag brukar önskar mig pengar, men får mest massa andra saker :)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

 

Annons:
BlueBäst
4/3/13, 8:06 AM
#14

Jag önskar mig ofta typ kläder och presentkort och böcker och tv/datorspel^^

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



Upp till toppen
Annons: