Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 337 ggr
tusstuss
6/24/13, 12:24 PM

Det är så tråkigt. :(

Förut hade jag två underbara vänner, Emmy och Tilda. (Ok, detta är fake-namn. Då jag inte vet om dem är medlemmar här.) Jag och Emmy har lekt jättemycket tillsammans, då min pappa är väldigt bra kompis med Emmys pappa. Men det under senaste året så har Emmy bara gått och satt sig vid datorn när jag kommer. Om jag frågar om vi ska göra någonting, säger hon att hon är för trött och att jag får gå och göra någonting med hennes bror istället. Hon gillar inte att jag fortfarande tycker om att göra saker, istället för att vara inne på Skype. Hon är 3 år äldre än jag, men det har inte varit något problem förut. För några dagar sedan, skulle jag och min familj på mammas kompis grillfest. Tilda är granne till Maria. (Mammas kompis) Och hon och hennes familj var också bjuden. Det var första gången jag träffade Tilda på ett år, så jag blev jätteglad. Jag frågade Tilda om vi skulle gå upp på hennes vind, där vi lekte förra gången att vi hade ett eget land där. Jag frågade henne om vi skulle fortsätta att leka den leken, men hon sa att hon var för trött, och att hon ville vila lite först. När vi hade ätit klart frågade mamma om inte Tilda och jag kunde spela ett spel tillsammans. Tilda svarade inte ens. Tilda är två år äldre än jag, men precis som med Emmy har det inte varit något problem förut. Vi var inte osams förra gången vi träffades, så det kan inte ha varit det. Jag tycker bara att det är så tråkigt när vänner man har känt länge plötsligt bara slutat vara trevliga och roliga som förut.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Annons:
[ElinTjej]
6/24/13, 1:19 PM
#1

vet precis hur det känns!!

Tycker synd om dig!!

WarMinerTool
6/24/13, 1:32 PM
#2

Vet hur det känns! Men det är dom som kommer ångra sig tillslut om dom prioriterar datorn framför vänner!

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Lavèn
6/24/13, 1:41 PM
#3

det är jätte tråkigt när sådant händer! Men man växer ifrån varandra ibland. Det händer nästan alla.

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

01jmjm4
6/24/13, 5:06 PM
#4

Jag hade en bästis när jag ar liten. Hon går fortfarande i min klass. Men är inte min kompis längre. Hon har svikit mig och påstår att jag svek henne först. Vi kan kalla henne fina. Sedan fick jagen ny kompis, vi kallar henne Thea. Men fina började vara med Thea och sa att jag inte fick vara med. De går fortfarande i samma klass som mig men är kompisar fast de inte gillar varandra. Vet ej vanför. Nu har jag fått en ny kompis, som vi kan alla Sofie. Men hon har börjat vara med fina och Thea och vill inte vara med mig. Jag har varit själv enda sedan i 2:an tror jag. Iaf största delen. I början ar det jobbigt, nu trivs jag nästan att ra själv. Men jag har alltid varit väldigt ledsen och förstår hur det känns! Styrkekramar från 01jmjm4!!!

ks.gerbil
6/25/13, 1:26 PM
#5

människor förändras, det kan vara något som händer i deras liv som gör att de kanske inte har den orken som dem hade förut.

Gerbil-hemsidan hittar du R

Lilllufsen
6/25/13, 9:39 PM
#6

alla endras vi

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

Annons:
Upp till toppen
Annons: