Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 250 ggr
Tokyo
7/25/13, 2:12 PM

Youtubekanal? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som har en youtubekanal här? :) Länka isåfall.

Jag och en kompis har en youtubekanal tillsammans, dock lägger jag upp egna videor också. Kika gärna in :)

Klicka här!

Annons:
Lavèn
7/25/13, 2:21 PM
#1

Jag har en, fast bara en video så länkar videon istället efter som det antagligen inte kommer komma upp något mer

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

BlueBäst
7/25/13, 2:51 PM
#2

Jag ahr ingen:))

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge



karro1999
7/25/13, 2:59 PM
#3

jag kommer inte in på länken

Tokyo
7/25/13, 3:35 PM
#4

#3 Oops, måste blivit något fel. HÄR är länken. :)

karro1999
7/25/13, 4:10 PM
#5

#4 nu kom jag in

[etsan]
7/25/13, 9:38 PM
#6

Jag har en kanal som heter djurlooover där jag lägger ut videos på mina hamstrar och har 7 videos och 7 tappra prenumeranter, men vill gärna ha fler och en med två kompisar som heter sminkmedmera ! Oppas ni kikar in och prenumerera gääääääärna på de, för då får ni en kaka (om ni bor i Gävle:-))

Annons:
fliza
7/25/13, 9:59 PM
#7

Jag har :) men vill gärna inte skriva ut den bara så här. Den är offentlig så ni kommer in. Vill någon kolla in där Pm,a mig bara :) kollar in er också :D men doc har jag bara pinsamma videos från tiden där jag var barnslig d: jag kommer under detta år starta en där jag kommer vara aktiv med videos d:

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[Springerpoo]
7/25/13, 10:18 PM
#8

Har en youtubekanal som heter Springerpoo. Lägger upp filmer på Littlest Pet Shops. Har inte lagt upp så många filmer men ska försöka göra fler så snart som möjligt.

tusstuss
7/26/13, 2:53 AM
#9

Goldberry2121, lagger upp animationer! Jag haller pa med en lang animation just nu. :)

Portal Is Love, Portal Is Life.

Upp till toppen
Annons: