Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 1063 ggr
ara11
9/4/13, 3:16 PM

Chatten!

Vi i admin har tänkt ut att vi ska göra en undersökning om ni vill ha tillbaka chatten eller inte. Men skulle ni vilja ha tillbaka chatten eller inte?

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Annons:
Spooki
9/4/13, 7:41 PM
#1

Ja!! Fast jag förstår inte hur det ska fungera?🤔

Åhh NINJA Ninja

lizzie20
9/4/13, 7:58 PM
#2

Jag förstår inte vad det är :P men det låter kul med en chatt…. Men fattar inte xD

//Lisa :)

fliza
9/5/13, 11:14 AM
#3

Jag vill ha tillbaka den 😊

2# Vi hade förut runt 2010 och 2011 en chatt där man kunde gå in och chatta och ha kul med varandra vissa dagar och tider i veckan. Då kunde vi gå in där och prata med varandra en att bara skriva i trådarna då tyckte vi det skulle vara mycket roligare och bekvämare med en chatt 👍

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

karro1999
9/5/13, 2:30 PM
#4

Visste inte heller vad det var först men det låter kul

Klara.b
9/5/13, 4:42 PM
#5

Det låter nice. Men jag fattar inte riktigt, man kommer väll fortfarande ha trådar osv då?

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.


 

lizzie20
9/5/13, 6:10 PM
#6

Det låter kul :)

//Lisa :)

Annons:
Jossangizmo
9/5/13, 7:13 PM
#7

#5 Ja det är klart att trådarna ska vara kvar! Med chatten är man inne i på bestämd tid och datum för att prata lite allmänt med varandra. Självklart är det frivilligt. :)


[etsan]
9/6/13, 4:31 PM
#8

Ja! Hoppas den kommer igen!

Pétit
9/6/13, 6:55 PM
#9

Jag vill! (:

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Upp till toppen
Annons: