Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 484 ggr
emma2
9/13/13, 7:03 PM

Bästa kompis!

Hej! Vem är din bästa kompis? Har h*n fiokus?:) Min bästa kompis heter linn8 här på iFokus. Mina katter är också mina bästa kompisar, men jag vet inte om det räknasXD!

Annons:
lollynonna
9/13/13, 7:05 PM
#1

min bästit är ella och hon heter Bello-0 eller nåt på ifokus;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

emma2
9/13/13, 7:06 PM
#2

Ok, kul!

lizzie20
9/13/13, 8:48 PM
#3

Jag har tre bästisar fast en av dem umgås jag inte så mycket med längre :S men de heter iallafall Lisa (jag heter oxå det…), Minna och Becky (Rebecka ) becky har iFokus och hon heter Becky00 tror jag men hon är inte så "aktiv" just nu iallafall… ;)

//Lisa :)

Jossangizmo
9/13/13, 9:03 PM
#4

Ja jag har en bästa kompis, men hon har inte iFokus :p


[GerbilLooover]
9/14/13, 1:21 PM
#5

Har egentligen bara 4 kompisar, och dom är väl mina bästisar. Två som jag känner irl och sen två som jag inte träffat :)

Gerbilles
9/14/13, 3:53 PM
#6

Min bästis har inte iFokus, och det har heller inte någon av mina andra vänner. 🙂

Annons:
fliza
9/14/13, 7:28 PM
#7

Jag har 2 bästa vänner <3 

Och min första bästa vän är Julia (Fruktiz här på iFokus)

Och Min andra bästa vän Maja (majagrimes här på iFokus ! men använder inte iFokus längre ! )

===

===

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

 

[JollyJustin]
9/19/13, 2:31 PM
#8

Jag har bästisar : Alice,Michaela,Saga,Alva,Rojin,Ros,Matilda,Josefin

(Jag har ingen kontakt med Matilda o Josefin typ , är nog inte bästis med de helt..)

[Springerpoo]
9/19/13, 3:45 PM
#9

Mina bästisar heter Ida och Emma (Emma är även min kusin). Ingen av de har iFokus (iallafall vad jag vet 🤔). Sedan har jag en internet bästis som heter Lexie och hon bor i England 😃Men som sagt så har ingen iFokus.

Spooki
9/19/13, 7:12 PM
#10

Jag har en bästis men hen har inte iFokus.

Åhh NINJA Ninja

nadilda
9/20/13, 7:25 AM
#11

Jag kan inte riktigt säga att jag har en bästa kompis, för har en rätt så bred umgängeskrets. Men en tjej som jag umgås väldigt mycket med har iFokus, tror hon heter typ smurfan 😇 Kommer dock inte riktigt ihåg.

Har en jätte nära kompis som jag lärde känna i Norge, men hon bor i Kenya just nu så jag träffar henne nästan aldrig😭 Saknar henne som in i❤️ Det roliga med oss två är att vi har nästan ingenting gemensamt, ändå så har vi ändå jätte kul hela tiden även när hon bor en vecka i rad hos mig. I Norge bodde vi 5 minuters gångväg från varandra och nu är det ungefär 2000 mil mellan oss.

emma2
9/20/13, 7:28 AM
#12

#11 så synd att ni bor så långt ifrån varandra…:(

ara11
9/20/13, 11:04 AM
#13

Jag har 2 bästisar, Jag hade 3 förut! Jag hade en killbästis som bara svek mig så mycke att jag aldrig mer vill se honom! :( Men som tur har 2 andra underbara bästisar som jag vet aldrig kommer svika mig!

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: