Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 1245 ggr
[lko]
2013-10-15 19:32

Kärleksproblem....

Hej… Min pojkvän gjorde slut med mig för några veckor sedan…:( Kan fortfarande inte sluta tänka på honom! Det går oxå en tjej i min klass som han hänger mycket med, jag vet att inte jag bestämmer över honom men jag mår så himla dåligt när jag tänker på det! Min kompis är det bästa som finns, utan henne hade jag varit helt slut nu! Har ni några tip om hur man kommer över något sånt här?

Annons:
ara11
2013-10-15 20:37
#1

Va tråkigt att höra! :( Bäst vore det om du kanske skulle försöka släppa honom och tänka på annat. Tex att hitta på saker med din vänner så du inte tänker så mycket på honom. Ta steget att bara gå vidare, Det kan vara svårt men man mår oftast bäst då.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

 

nelliececilia
2013-11-02 15:01
#2

jag håller med #1 

jag har varit med om exakt samma sak men som #1 sa försök ha kul va mycket med kompisar det hjälpte mig att komma över en kille. det är jätte jobbigt men man ska liksom försöka att släppa det var lite med kompisar sen kanske du är redo att ta ett steg till och kanske tänka på honom som en vän. det kommer nog att lösa sig det kan ta tid för mig tog det nästan ett år att komma över honom men vem vet det kanke går snabbare för dig.😉

ladusvalan
2013-11-02 18:40
#3

Ha kul med kompisen.

Vinter är skoj

DanceDiddi
2013-11-02 23:15
#4

Vänner är det bästa man kan ha. Din kille var nog jätte schysst eftersom du inte kan släppa honom. Va med honom bara sådär, som vänner. Fråga honom om han verkligen är tillsammans med den där tjejen. Ni kanske kan bli ett par igen. Om du inte tycker att tjejen har hänger med är elak så kanske du, din bästis, din ex-kille och grabbens tjejkompis kan hänga alla fyra. Desto fler, desto bättre. Red ut det här själv. Tänk hur du kan komma närmare honom. Du kanske kan be din lärare snällt att få sitta bredvid honom nästa gång ni byter plats. Lärare/fröknar lyssnar oftast och vill nog göra det som bäst för dig.

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

Upp till toppen
Annons: