Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 984 ggr
nelliececilia
2013-11-02 12:31

bråk hjälp mig!!

hej! min kompis är jätte sur på mig för att jag inte kan komma på hennes party för att jag liksom ska ha gäster då blev hon jätte arg på mig. men alla andra kunde liksom inte heller komma, hon ska ju liksom ha party idag och jag fick reda på det idag…

ska jag be om ursäkt? jag liksom försökte men hon blev bara mer och mer sur. vad ska jag göra??????? HJÄLP MIG!😕

Annons:
gunils
2013-11-02 12:57
#1

Hej

Jag förstår att du tycker det är jobbigta att din kompis är sur på dig. Min personliga åsikt är att du inte behöver be om ursäkt igen utifrån det lilla du har skrivit. För närvarande tror jag inte att det finns så mycket du kan göra för din kompis. Vänta några dagar och låt henne lugna ner sig och försök sedan att prata med din kompis. Tala om för hen hur du upplevde situationen. Hur du kände det. Försök ha en dialog med henne. Det här är min åskikt av det du har skrivit. Hoppas allt löser sig tillslut.

nelliececilia
2013-11-02 13:01
#2

tack för svaret!! uppskattar det verkligen! #1

[JollyJustin]
2013-11-02 13:17
#3

Det är inte ditt fel, hon måste nog förstå att om man säger nej, så går det inte. Det hjälper inte att bli sur.

Jag förstår hur du känner, det är jobbigt.

Du kanske kan prata med henne senare som #1 säger.

Jag hoppas det går bra och hon borde nog be om ursäkt för att hon blev arg. Det är inte ditt fel att du ska ha gäster ;)

nelliececilia
2013-11-02 14:20
#4

tack aa jag kansk pratar med henne i skolan senare   #3

ladusvalan
2013-11-02 18:39
#5

Hon ska väl inte bli sur när hon fråga samma dag som de ska vara. Hon ska väl inte bli sur om du då har nåt för dej

Vinter är skoj

[GerbilLooover]
2013-11-02 20:06
#6

tycker de är konstigt att hon blir sur, för jag tycker man ska säga till några dagar innan att man ska ha ett party ifall dom som man bjuder inte kan komma

Annons:
JessicaOlin
2013-12-16 16:30
#7

Frågar man samma dag så brukar oftas den andra ha grejer för sej Så du ska inte be om ursäkt för detta utan hon får acceptera ditt svar på frågan :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

axa
2013-12-16 17:30
#8

Om jag var du skulle jag försöka prata med henne och lugnt förklara hur det ligger till.. Men blir hon bara argare så ska man låta henne "ta det lite lugnt" och inte lägga sig i. Bara för att ni ska ha gäster kan hon inte skylla på dig och bli sur för det. Du ska inte behöva förlåta henne för det, hon får acceptera ett nej ifrån dig. Speciellt när du fick reda på det idag och har andra planer för dig :)

Upp till toppen
Annons: