Annons:
Etikettlekar-och-bus
Läst 958 ggr
[[tjattehonung]]
2013-11-04 15:51

Bus!

Här är lite tips på bus man kan göra! Skölj ur gamla mjölkpaket och häll vatten i dom it Bind fast skorna i skohyllan i varandra Sätt dragsmällare i skåpdörrar, dörrar och liknande Häng fast skor i folks jackor så de inte syns Dra ut sladdar till lampor Finns det någon soffa som folk alltid slänger sig i? Lägg massa hårda böcker där man sitter och lägg sedan en filt över Lägg böcker i kuddar Lägg papper under lakan och i täcken Sätt tejp på kranen Lägg grus i skor Proppa jackfickor fulla med papper Men gör det bara om det är okej om nån gör det på dej!

Annons:
Lurvas11
2013-11-04 16:06
#1

Bra tips 😃 

Mina tips:

Man kan lägga nötter under stolsben. Då tror man att stolen går sönder när man sätter sig på den ^^

Lägg cornflakes eller andra flingor under toasittsen. Det blir samma resultat som ovan :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Justbe
2013-11-04 16:17
#2

Vilka bra tips.

Häll lite karamell färg  i mjölkpaketet.

Klipp med en sax i luften samtidigt som du lyfter lite hår från en person, den kommer tro att du klippt håret.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Flöffo
2013-11-04 18:43
#3

#2 Det testade jag en gång. Jag tog hår från en borste,  sedan ställde jag mig bakom mamma och "klippte" med saxen. Därefter sa jag: "Mamma, du hade en stor tova så jag klippte bort den. Men var inte orolig, det blev bara ett litet hål så det växer snart ut igen" och visade henne håret. Hehe. 😊

Man kan också lägga toapapper i syskonens skor, då kan dom tro att skorna har blivit för små. 🙂

//Flöffo

lollynonna
2013-11-04 20:12
#4

jag knöt fast alla skor,och drog ur lampor😃det med böckerna ska jag göra då ingen är hemma😃

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

DanceDiddi
2013-11-04 20:43
#5

Hälla karamellfärg i mjölk ;)

Hälsningar mig, Brownie och Ville Pussmun

[[tjattehonung]]
2013-11-09 18:14
#6

Några till:

Stick in en nål i en banan och kör runt på några ställen. När någon skalar den så faller den ut i bitar!

Baka kakor, helst kokosbollar. I den största bakar du in salt, senap och andra äckliga saker. Hemskt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: