Annons:
Etiketttävlingar-samt-annat-bus-och-skoj
Läst 2203 ggr
Hannhis
2013-12-13 18:53

Julklappar, till vilka? vad?

Vilka kommer ni köpa julklappar till (inte släkten utan kompisar) och om ni gör det vad kommer ni köpa?

Mvh Shy och Hannah


Annons:
[etsan]
2013-12-14 09:35
#1

Jag är med i två olika "bytar grupper". Igår bytte jag med 3 bästisar som alla är bästisar med varandra. de fick:

person 1: body shop shower gel oliv, kit från hm med en ögonkugga (rosa och brun) ett glitterrosa nagellack och ett ljusrosa läppglans.

person 2: kit med liten handkräm, nagelkräm, nagelnerpetare och en step by step nagellfil, två nagellack, ett ljusrosa och ett rosa med glitter.

person 3: en sån här stor röd tvättsak som luktar jordgubbe  från body shop, kit med två showergel och två bodylotion.

sen är det 2 till som vi alla också är bästisar. vi ska byta nästa fredag och de kommer få:

person 1: ett kit från body shop med liten choklad duschtvål, choklad fast tvål och en liten brun  tvättsak(som lukta choklad) två ansiktsmasker från hm: dead sea och coconut water.

person 2: en typ rosa låda med genomskinlig framsida och rosa rosett om med en stor rosa showergel och en stor blommig body lotion.

Vi har bestämt oss att ge för ca 100 kr. men till grupp 1 som jag känt längre gav jag typ 115-120.

Flöffo
2013-12-14 12:11
#2

Jag måste köpa en julklapp som passar både kille och tjej för ungefär 20kr. Vet inte vad. 😐

//Flöffo

Rebornbabyn
2013-12-14 15:09
#3

#2 Duschcreme, mobilskal, nyckelring?

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

Alexxiis
2013-12-19 16:39
#4

Mamma: Gosiga/fluffiga strumpor och en hand cremé som är väldigt dyr.

Pappa: Två trisslotter och en sport tidning.

Syster: Två ljusstalkar (hon är så otroligt jobbig att köpa saker till och detta var det ända hon önskade sig)

Kompis: Eos lip balm strawberry sourbet och en polkagris stav.

Hamstern: En hemmagjord sandlekplats.

Det var nog allt! 😉

[MinIda]
2013-12-21 15:00
#5

Mamma - 

Pappa - Pyjamasbyxor av lite dyrare material

Storasyster - Ger en kudde jag gjort i slöjden iår.

Bästa vän 1 - Stor och mysig filt och tee smaker.

Bästa vän 2 - Glasskålar av glas och godis.

Bästa vän 3 - Parfym och body lotion, hundgodis till hennes sköthund (Och min 😃)

Mycket bra vän - Porslins glas och godis.

Vän - Något man häller i badet och 2 kalkhjärtan i snören.

Upp till toppen
Annons: