Annons:
Etikettfrågor-som-söker-svar
Läst 1093 ggr
Alexxiis
1/13/14, 8:51 PM

Varför ingen varulvslek?

Hej! Som många troligtvis vet så finns det en så kallad "varulvslek" på många iFokus sajter men jag har inte sett någon på Barnens iFokus och undrar om den har funnits men inte vart populär eller om det finns något annat skäl till att den inte finns? Jag har testat att pima en Medarbetare men fick inget svar så jag skriver här och om det är fel så ta gärna bort tråden och pima mig gärna om just varför varulvsleken inte finns!

Jag personligen tycker varulvsleken är sjukt kul och det verkar som att många andra också tycker det. 🙂

Annons:
Bello_O
1/13/14, 8:54 PM
#1

Åh ja den är underbar och en är igång på marsvin just nu! Jag är såklart med;) Men ja, det finns och dom brukar vara populära här på barnens. Vi hade en 8:e i November och kanske en del av december tror jag. Börjar tycka det är dags för en ny nu! Superkul lek:)

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Alexxiis
1/13/14, 9:00 PM
#2

#1 Ja verkligen leken är toppen och väldigt populär också så det är synd att barnens iFokus tyvärr inte har den :( :)

[etsan]
1/13/14, 10:40 PM
#3

Barnens iFokus har varulvsleken. Vi körde klart omgång 9 för ett tag sedan men vi i admin tyckte det var lämpligast att vänta ett tag innan vi körde igång med 10 an, så det är därför. :)

Alexxiis
1/14/14, 6:35 AM
#4

#3 aha! Vet du när den kör igång? :)

[GerbilLooover]
1/14/14, 3:48 PM
#5

#4 vi vet inte riktigt när vi ska börja med den igen, medarbetarna som har haft hand om den har mycket i skolan, så det blir när dom har tid

Alexxiis
1/14/14, 6:55 PM
#6

#5 Okej jAg längtar!!!:D

Annons:
Stortroll
1/14/14, 8:42 PM
#7

jag längtar

Titta gärna in här ---> Min blogg

Upp till toppen
Annons: