Annons:
Etikettfamilj-och-hem
Läst 2182 ggr
[NettanNo]
1/27/14, 3:18 PM

Vart bo

Vart skulle du hälst bo i stan eller på landet och vill du hälst bo i villa eller i ett stort hus och lägenhet

Annons:
Novelia
1/27/14, 3:21 PM
#1

Villa helst STOR, på landet en liiiiten bit utanför stan men ändå lätt att ta sig in om man vill det.

I have no sympathy for people without empathy

minime2014
1/27/14, 3:25 PM
#2

Jag bor i stan just nu i en lägenhet men min dröm är att bo på landet i ett stort hus med stooor tomt. Vill ha stor skog inärheten och massa natur. Helst slippa trafik och att folk bara cyklar och går :) Samt ha en liten bondgård med kossor, getter, höns (höra tuppen varje morgon). Ha egen mjölk, göra egen ost, äta nyttiga ägg till frukost på tomten. Hahaha borde åka tillbaka i tiden känns det som :) men det är min dröm. Helst av allt skulle jag vilja bo på landet i Frankrike och odla egna vindruvor samt oliver. Drömma kan man alltid…

Candy123
1/27/14, 3:41 PM
#3

Vill bo på landet med stor gård och ca 5km från stan :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Justbe
1/27/14, 4:13 PM
#4

Med tanke på att jag bor "i skogen" på ett ställe med bara 3 hus och ca 800 meter till skolan + ca 10 km till stan + ett köpcentrum 1,5 km bort så är jag väldigt nöjd med hur jag bor men jag vill ha ett större hus och hundar, höns, hästar m.m

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Lilldockan
1/27/14, 5:29 PM
#5

Vi bor flera mil från stan i vårt hus och gård och en bit bort finns massa bondgådsdjur. De är för långt till skolan

___________________________
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward

Lilllufsen
1/27/14, 8:06 PM
#6

Samma som 5

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

Annons:
ladusvalan
1/28/14, 6:52 PM
#7

Ja skulle helst bo i en stuga långt in i skogen

Vinter är skoj

[[Narwayn]]
6/23/15, 10:12 PM
#8

Jag vill fortsätta bo där jag bor just nu, en stor villa ute på landet vid sjön med fjällutsikt med min familj och alla djur :)
Men hade inte tackat nej till att bo i ett hus på Irland igen, så jag delvis kommer närmare mina farföräldrar, mina 2 farbröder och  3 kusiner :)

Stortroll
6/24/15, 3:48 AM
#9

på landet i ett stort hus, som jag bor just nu

Titta gärna in här ---> Min blogg

[Lollo 97]
6/24/15, 3:06 PM
#10

Vill bo på landet i stort hus och stor gård, men vill ha nära in till en lite större stad, bor på landet i ett mellanstort hus med en stor tomt, har ganska nära till stan om man nu kan kalla det stad xD Väldigt liten stad och finns nästan inget att göra :/

Upp till toppen
Annons: