Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 376 ggr
Weasley
2014-01-28 16:48

Senaste kopieringen

Ja, som rubriken säger, klistra in den senaste texten du har kopierat! Om det är något personligt, så ska du självklart inte lägga ut det. Här är mitt: Död, hällkista, skeppssättning kom ihåg till so-prov Haha.. Konstigt :)

Trololololololololololo

Annons:
[MARWAKE]
2014-01-28 17:06
#2

1 Bello_O 2 ErikP 3 Alexxiis 4 cleia80 5 Allistjej 6 Nevina 7 Kimmey 8 Fiona1234 9 rmk02 10 blodfot 11 elin-li 12 13 14 Jag skulle anmäla mig till varulvsleken :P

tusstuss
2014-01-28 17:09
#3

Jag och två av mina kompisar rollspelade igår, en av Mina kompisar som heter Emma, och en annan som heter Hanna. (Vi Skyperollspelade. x3) Emma var "the Queen of Life and Death" (skumt, jag vet. xD) och hon dödade Hanna, och jag ba: "Hanna! Noo! D: Bring her back to liiife! ;n;" Emma: "Ok, but then there is one thing that you and Hanna have to do for me…" Jag: "What is it?" Emma: "Well, you have to write a contract with me, tobe my servants until i feel that you have served your purpose and give you your freedom back." Jag: "Fine…" Så hon återupplivade Hanna, och sen sa Emma åt oss att göra en massa saker, vilket vi var tvungna att göra, därför att jag hade skrivigt på kontraktet. Efter ett tag var Emma tvungen att gå och äta. Emma: "New rule, the one of youwho speaks without askin for premission will be punished." Så skulle vi se hur länge det höll innan någon av oss pratade utan tillåtelse. När Emma kom tillbaka: Hanna: "Greetings, Queen." Emma: "Hanna you are gonna get punished for not asking for premission to speak." Hanna: "F-ordet my liiiife…" Jag postade det på PiF, och ibland så laggar min dator, och då måste man stänga och öppna sidan och skriva om det igen.

Portal Is Love, Portal Is Life.

[[tjattehonung]]
2014-01-28 17:18
#4

ANMÄLNINGS-LISTA TILL VARULVSLEKEN 10 Lekledare: etsan Deltagare (skriv ditt namn) 1. Alexxiis 2. tjattehonung 3 Blodfot 4 lollynonna 5 battlecruiser12 6 Bello_O 7 stinabest 8 Justbe/Stortroll 9 Allistjej 10 11 12 13 14 15

Justbe
2014-01-28 18:41
#6

Jag sågade ut fyra bitar av en bit trä som redan var fint slipat. Mina bitar var ca 15,5 cm långa. Jag valde teckninken lapjoint så då mätte jag hur bredda de bitarna jag valt var 4,3 cm sedan hur höga  de var de var 8 mm. Detta var ungefär allt jag han första lektionen efter provapå bitarna.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

Annons:
battlecruiser12
2014-01-28 18:52
#7

Allt ni behöver göra är att signera den här boken,

Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸‍♂️

[NettanNo]
2014-01-28 18:55
#8

Open GDF Suez

[GerbilLooover]
2014-01-28 21:16
#9

( ͡° ͜ʖ ͡°) Jag och mina kompisar brukar skicka den xD

Blodfot
2014-01-29 11:58
#10

Pokémon 4Ever: Celebi - Voice of the forest" 

hehe!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Bello_O
2014-01-29 13:46
#11

(Annons:

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Candy123
2014-01-29 14:36
#12

varattavissa käytölinjaisia saksanpaimenkoiran narttu pentuja syntyneet 24.1 pennut myydään rekisteröitynä,eläinlääkärin tarkastamina vanhemmat terveitä vietti voimaisia. pennuista odotetaan hyviä työ/harraste koiria Hahah :D

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[etsan]
2014-01-29 15:20
#13

#6 pitäisi ostaa pentu? :) --- Hampaströ - recension 1 ^ var det senaste jag kopierade

Annons:
[MARWAKE]
2014-01-30 18:23
#15

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[etsan]
2014-01-30 20:51
#16

Deltagare

1. Alexxiis

2. tjattehonung

3 Blodfot

4 lollynonna

5 battlecruiser12

6 Bello_O

7 stinabest

8 Justbe/Stortroll

9 BlueBäst

10 Tusstuss

11 Allistjej, ängel, offer natt 1

Roller

Onda

1 varulvsdemon

2 varulvar

Goda

1 siare

5 bybor

Ebbzenbabbzen
2014-01-30 22:49
#17

Hej! Börjar med att säga att jag tycker att arken zoo är en väldigt bra djuraffär, och jag blir jätteglad när jag kom in på arken zoo svågertorp och ser att ni inte säljer guldhamstrar längre därpå grund av en smittsam sjukdom, antar att ni tänker på Papova! Jag blev riktigt glad att det iallafall finns någon djuraffär som tar sitt ansvar och inte säljer guldhamstrar nu! Riktigt bra gjort! Har skickat ett mail…:) Kul tråd!:)

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

Hannhis
2014-01-31 12:33
#18
  1. Följderna blev att dem som överlevde kunde ta över dem dödas gårdar och djur, på det sättet kunde dem bli rika och köpa sig fria från stormän.
  2. Dem hade det bättre för att dem flesta svenska bönderna ägde sina gårdar och dem fick vara med i riksdagen.
  3. Det var slavar som vikingarna hade tagit med sig från andra länder. en träl hade inte mer rättigheter än ett husdjur på den tiden. På 1300-talet avskaffades träldomen helt och och trälarna vart torpare.
  4. Det unika var att det fanns bönder i den svenska riksdagen.
  5. Två regler var; om man inte ville komma till helvetet skulle man tro på Allah, endast. Regel nr två var; att dem skulle åta Muhammed bli deras ledare
  6. Ett ex. är att Muhammed var en duktig talare, han fick flera fienden bland dem mäktigaste och tvingades lämna landet. Ändå anslöt sig många till honom.
  7. Siffror och nollor är två saker vi kan tacka araberna för.
  8. Riddartiden upphörde för att fotsoldaterna fick lättare och farligare vapen som gjorde dem farligare än riddarna. Ett nytt vapen var pilbågen, en duktig pilskytt kunde på nära håll skjuta pilen mellan plattorna på en riddares rustning.
  9. Jag hittar inget om det i texten, men jag tror att det beror på att vi Sverige 
  10. Beduin: det var ett folkslag som levde ute i öknen, dem flyttade för att deras djur skulle få mat. Kaba: Det är en plats i Mecka Avgud: Det kallas den andra guden i den motsatte tron. Kalif: Det betyder ställföreträdare Koranen: det är islams heliga skrift  
  11. Jag tycker en skillnad är att det finns flera religioner i Mecka, och det är inte lika många bönder i det arabiska riket som i Europa. I det arabiska var dem också mer utbildade inom medicin och liknande.
  12. a) det arabiska riket BLEV störst, det står också i texten att det arabiska riket BLEV det ”största riket genom tiderna”, men när jag tittar på bilderna är romariket störs.

Ehehehehehhe

Mvh Shy och Hannah


Upp till toppen
Annons: