Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 440 ggr
Weasley
2014-02-24 21:29

Sushi 2014, Hoppa under granen och Chicken dance!

Ja, alla har nog sagt fel många gånger. Först trodde jaga tt OS skulle hållas i "Sushi", men sedan såg jag att det stog Sotji, haha. Samma i "800 grader du kan lita på mig, du kan lita på mig" Och jag trodde: "Hoppa under granen, du kan snyta på mig du kan snyta på mig" Du kan dela med dig av dina fel och få andra att skratta. Det behöver inte vara en låt, det kan vara ett ord också. Om du vill kan du använda denna mall: Det var: Jag trodde att det var: Ålder när felet upptäcktes: Vem kom på felet: Kommentar: Om det var en låt kan du ju skriva vilken låt det var också! Här är en låt till som jag har hört fel på, jag vet inte vad den heter, bara att ABBA sjunger och de sjunger typ: Chicken dance, låter det som, men de sjunger något annat. Vi säger att sen heter Shicken Chans Sticken Chans Det var: Shicken Chans (xD) Jag trodde att set var: Chicken dance Ålder när felet upptäcktes: 9 Vem kom på felet: Jag xD Kommentar: Chicken dance! Jag förklarade asdåligt, men, ja. Försök iallafall :P

Trololololololololololo

Annons:
lekandur
2014-02-24 21:40
#1

haha vad roligt men en sån här lek!

Where you invest your love
you invest your life 

Swadika
2014-02-24 21:44
#2

Fel sajt, förlåt ta bort detta inlägg

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

lekandur
2014-02-24 22:18
#3

Varför är det fel sajt?

Where you invest your love
you invest your life 

Flöffo
2014-02-25 12:29
#4

#3 Tror #2 menade hennes inlägg och inte tråden, om jag förtog det rätt. 

Jag förstår saker fel hela tiden, tyvärr kommer jag inte på något just nu dock. 🤪

//Flöffo

Swadika
2014-02-25 12:32
#5

Missade att det var barnens iFokus, tyckte det var tonåring i fokus. Så ja någon får gärna ta bort mina inlägg :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[MARWAKE]
2014-02-25 17:27
#6

Jag trodde att dem sjöng: "Chicken Dance On Me". i ABBAs Take A Chance On Me. Ja, som Keyyo (som är en Youtuber)

Annons:
Bello_O
2014-02-25 19:36
#7

I låten royals av Lorde, så går en mening "you can call me queen be" men jag trodde att det var "you can call me creepy".. min uppfattning😇

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Bello_O
2014-02-25 19:36
#8

Oj det skulle stå queen bee…

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Upp till toppen
Annons: