Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 1155 ggr
linn8
2014-03-11 22:55

Chokad!

Idag på skolan hade vi vikarie. Han brukar vara med som hjälp lärare och är allmänt äcklig. Han slänger ut sitt kafé igenom fönstret tex. Och en gång klippte han sina naglar med skolsaxen:S Men idag var nog det värsta! En kille i min klass gillar att skrika jätte högt ibland (?). Idag gjorde han det och då säger vikarien -skrik inte, det gör bara svaga tjejer och du är väl ingen av dom svaga tjejerna?? Sa han strängt och fortsätter dricka sitt kafé. Alla bara stod och gapa. Har ni någon udda lärare på er skola?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Annons:
axa
2014-03-12 16:37
#1

#0 Men gud. Får man ens kasta kaffe från fönster? ;p Vilken klass går du i?

Jag ska byta skola, men det är efter sommaren.

På min skola har vi en gymnastiklärare som är riktigt konstig (peddo).

Som tur har jag en jätte rolig gymnastiklärare som är snäll och jobbar på uppis (där 6:or-9:or hänger, spelar biljard, köper godis, mackor mm) men iaf över till den andra gymnastiklärare.

Han ger tjejerna mycket högre betyg, fastän dom inte gör något och det har sin förklaring.  När han hade gymnastik för min bror så larvade sig två av tjejerna. Den ena tjejen red på den andras rygg och då så kommer läraren. Han påstår att han skulle klappa den tjejen som red på den andras rygg på ryggen men kom en aning för långt ner.. Och då menar jag inte rumpan, utan längre ner…. 

Han är så creepy :( Tur att jag slipper han då!

linn8
2014-03-12 16:49
#2

#1 i 6an:)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Prickbarnet
2014-03-12 19:37
#3

Vad har det här med choklad att göra? Trodde det skulle va en nam tråd D : Vår gympa göbbe är iaf en riktigt liten knövveldött

linn8
2014-03-12 20:05
#4

#3 ??? Det står chockad inte choklad?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lollynonna
2014-03-12 20:19
#5

#3 haha trodde också att det stod chokladXD

#4 du glömde c:et och vi läste fel;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Flöffo
2014-03-12 21:16
#6

Oj. Jag läste också choklad. Hahaha.xD

//Flöffo

Annons:
emma2
2014-03-12 21:28
#7

#6 jag med XD haha

linn8
2014-03-12 22:10
#8

#5 men herregud, orka bry sig:(

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Flöffo
2014-03-12 22:19
#9

#8 Tror inte hon menade att vara taskig. Kanske vi som ska läsa bättre. Blir nästan som ett litet test på hur noggrann man är. 😉

I alla fall.

Vi har en ganska skum träslöjdlärare. Han är lite läskig. Han har en del rykten om sig som är ganska peddo. Sen är han lite konstig när det kommer till att prata med oss. Han svarar sällan. Ibland när man frågar kollar han lite och sen går han bara iväg. Har man tur kommer han tillbaka med någon sak och gör något. Men vad vet jag. Han kanske bara är blyg. Vill absolut inte gå runt och döma folk. 😇

//Flöffo

Upp till toppen
Annons: