Annons:
Etikettlek-och-fritid
Läst 1123 ggr
Mysan_
5/10/14, 6:11 PM

Howrse?

Hej, finns det fler här som spelar Howrse? 🙂

Själv är jag SweetCandyStar 🙂

Annons:
Bello_O
5/10/14, 6:21 PM
#1

Jaa… Jag heter Rememberlove men dissa inte mitt fula namn, jag skaffade howrse när jag var 8 år och visste inte ens vad det betydde:P

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

lollynonna
5/10/14, 6:23 PM
#2

#1 haha vad betyder det?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lollynonna
5/10/14, 6:26 PM
#3

ska skaffa,vill nån att jag ska skriva ditt login?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mysan_
5/10/14, 6:39 PM
#4

#1 #3 Ni får gärna bli mina vänner om ni vill. 🙂

lollynonna
5/10/14, 6:46 PM
#5

#3 hur blir man det?skaffade nyss:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mysan_
5/10/14, 6:47 PM
#6

#5 Gå in på fliken "Mina vänner" som finns under "Socialt nätverk" så trycker du på "Lägg till en vän" och skriver in det du vill söka på. 🙂

Annons:
lollynonna
5/10/14, 6:51 PM
#7

hur gör man så att hästen får högre hälsa?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Mysan_
5/10/14, 6:52 PM
#8

#7 Det går inte att "göra" något åt det. Se till att sköta om den varje gång innan du nattar den bara. 🙂

panini
5/10/14, 7:04 PM
#9

Jag heter Paninigerb :)

Mysan_
5/10/14, 7:06 PM
#10

#9 Ska vi bli vänner? 🙂

axa
5/10/14, 7:27 PM
#11

Jag spelade förut, men mitt konto finns ännu kvar. Loggar in då och då om halvåret och tänker "nu ska jag spela", men det blir aldrig av.

Heter lollipop e doll, ignorera namnet, var yngre då och min kompis gav förslaget och jag "ville bara testa" sen blev jag fast… Tills jag tröttnade… :p

panini
5/10/14, 8:05 PM
#12

#10 Ja det kan vi! :)

LeeKnow
5/11/14, 7:17 PM
#13

Heter Hyvens.

Brukade spela väldigt mycket och födde upp mustanger, tyvärr togs "starthästen" bort som jag gillade väldigt mycket och sen startades hela kontot om av nån anledning så allt utom Affixen är borta.. Orkar inte vänta på att få mer tjänstgöringsdagar för att köpa hästar så kommer troligtvis aldrig tillbaka "på riktigt" men är inne ibland.

Annons:
axa
5/11/14, 10:29 PM
#14

#13 Låter väldigt konstigt? Har du pratat med en medarbetare 

eller dom som äger howrse?

LeeKnow
5/12/14, 8:08 AM
#15

#14 Minns inte riktigt vad jag fick som svar då det var ganska längesen det hände. Men jag skickade till support om att hästen försvann fick som svar att hästen inte går att få tillbaka från "gröna ängarna" (eller vad det heter) därför att all information raderas då.. Tror att de sa att nån antgligen varit inne på mitt konto och tagit bort hästen,eller tagit bort hästen själv. (Varför jag nu skulle göra det? Fäster mig lätt vid "internet-djur" och kan inte ta bort/sälja..) Skrev även i forumet om varför kontot startades om och varför hästen gick till "ängarna" och då sa dom att mitt konto antagligen var hackat… Men har inte märkt att någon har gjort nåt på mitt konto förutom ta bort mina hästar.. Och starta om kontot..

Upp till toppen
Annons: