Annons:
Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 2385 ggr
Alexxiis
6/29/14, 9:44 PM

Din dag

Hej! I denna tråden kan du dela med dig utav dina planer inför dagen och vad du har gjort tidigare under dagen. 

Idag har jag varit och shoppat med min kompis, jag köpte väldigt mycket och är supernöjd! 

Vad har du gjort/vad ska du göra idag? 🙂
Annons:
Dumlesfumle
6/29/14, 11:59 PM
#1

Jag har tränat agility med min hund Bosse, jag har också bakat kladdkaka

imorgon ska jag på läger

Alexxiis
7/1/14, 5:03 PM
#2

Igår sov jag över hos min bästis och idag så tillbringar jag dagen till att slappa 😎

Hemligstamplat
7/2/14, 11:32 PM
#3

Idag har jag städat och sett på film :P

Dumlesfumle
7/2/14, 11:34 PM
#4

Imorgon skall jag åka båt och vara med min familj

Candy123
7/4/14, 9:29 AM
#5

Idag skall jag först jobba i 4timmar och sen skall vi fara efter min nya dvärgvädur kenai! :D

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Alexxiis
7/4/14, 11:48 AM
#6

Idag ska jag passa på att bara slappa, skönt! 😎

Annons:
tindra8899
7/17/14, 10:11 PM
#7

Idag har jag cyklat och gråtit för att min gerbil Vanilj dog❤️😭

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Alexxiis
7/18/14, 1:53 PM
#8

#7 Jag beklagar. R.I.P 🌺

[MARWAKE]
7/18/14, 9:35 PM
#9

Igår kom min kusin och sövde över :D Och idag åkte vi och badade, jag och min kusin hittade en planka i vattnet som vi ställde rakt upp med hjälp av några stenar :D

Alexxiis
7/19/14, 12:49 PM
#10

Idag ska jag åka och hälsa på mina kusiner som äger en restaurang. Jag kommer inte komma hem hungrig iaf hehe… :)

[etsan]
7/19/14, 1:22 PM
#11

Idag har jag samlat ihop alla mina pengar mindre än hundralappar i en burk (tjugor, femtiolappar, enkronor, tior och femkronor) 😃

Idag ska jag vara med några kompisar, åka till min sommarstuga och träffa mina kusiner som har åkt  ända från skåne. (= de har åkt bil i 12 timmar…) 🙂

luckydragonriderkin
7/19/14, 1:32 PM
#12

((Förlåt för extrem OT O-O)) Jg kan inte posta inlägg på iFokus! Det kommer upp en box med en massa text bl.a. "Sorry something went wrong" Någon som vet varför?

I like to draw *u* Skicka ett DM om du har några frågor C:

tindra8899
7/19/14, 4:43 PM
#13

Alla verkar vara med sina kusiner 😃 #9 #10 #11

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Annons:
[Thew]1
7/24/14, 6:16 PM
#14

Jag har shoppat, och spelat The sims 3  :)

tindra8899
7/24/14, 7:26 PM
#15

#14 vad kul!!!

Jag har också spelat thes sims 3 idag, badat och haft ont i knät :/

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Tessan01
7/29/14, 5:11 PM
#16

#12 Kolla *Support* iFokus istället

Jag har idag: Packat upp saker från när vi flyttade ( igen! 14 gången för mig, i mitt 13 åriga liv :P )

Kommer göra idag: Packa upp lite till, och sen kanske se på film och äta popcorn :D

Stortroll
7/29/14, 6:49 PM
#17

jag har varit i stan.

ska laga mat

Titta gärna in här ---> Min blogg

Flöffo
7/29/14, 7:41 PM
#18

Har kollat på film, annars har jag inte gjort något särskilt. Ska ut med hunden nu. :))

//Flöffo

Alexxiis
8/1/14, 9:31 AM
#19

Jag har ätit frukost och senare idag ska jag shoppa! :)

Stortroll
8/1/14, 12:38 PM
#20

Måste :-( hänga med mamma, pappa, syrran & mormor till alingsås och se på björn skifs. Tråkigt:-( Någon här som bor i alingsås?

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Flöffo
8/1/14, 1:41 PM
#21

Hittills har jag lyssnat på musik, ätit frukost och sen varit ute med hunden och kastat boll, sprungit runt och tagit lite bilder. :))

//Flöffo

Lavèn
8/3/14, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

red min häst idag och han bråka en del i vänstergalloppen, bocka varje steg typ tillslut så åkte jag av. Hahah jag låg där på marken o kollade på honom o skratta, han såg ganska chokad ut o kollade typ på mig som ''vad gör du där nere'' Så hoppa upp igen o körde mer. 

Och så stack jag ut med grannens hundar jag har varit hundvackt åt.

sen så red jag våran andra häst o tog långa stora galloper på gärdet, hon skötte sig jätte bra.

Jag har även hunnit måla idag!

Ojojoj jag har gjort mycket insåg jag nu😃

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

Mysan_
8/10/14, 1:57 PM
#23

Idag har jag inte gjort nått särskilt. Har suttit och kollat Zoonen och iFokus bara. Sedan har jag lyssnat på den här låten: https://www.youtube.com/watch?v=e-8fc-EYRZ4 i typ 22 min. :D Tänker snart äta ett äpple och sen klockan 18.10 ska jag kolla på ett TV-program c:

Alexxiis
8/12/14, 9:05 PM
#24

Jag har pysslat med lite saker till min hamster. 

Imorgon ska jag vara med en kompis! :)

*#22 wow, gud vad bra du ritar! :o :D *

Nelly12
8/13/14, 2:28 AM
#25

Ska sova. :))


⠀instagram @drawing_ella

Tessan01
8/13/14, 9:13 AM
#26

Pysslat lite med mina hamstrar, som kom hem igår =D Ska nu äta frukost, cykla till affären, fixa mera hål i deras bur så dom får luft med locket på ( IKEA samla 130L ), mysa med dom, fota dom, packa upp lite saker ( kom igår från Finland ) osv =)

Mysan_
8/13/14, 1:16 PM
#27

#26 Ååh, vad kul det låter! :)

Idag har jag varit hos frisören. Nu lyssnar jag på musik och skriver med en kompis. Sedan ska jag se ett TV-program. :)

Annons:
tindra8899
8/15/14, 10:00 PM
#28

Idag har jag monterat upp min furet tower, köpt present tillmin kompis, och läst böcker <3

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Whippet
9/22/14, 6:16 PM
#29

Idag har jag haft studiedag (bara slappat, sovit med hunden och tränat honom lite) sen har jag varit och handlat inne skor =) Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och kollar ifokus 😉

I'm out Vilar huvudet i handen

Mysan_
9/22/14, 6:20 PM
#30

Idag har jag varit i skolan, jättekul var det 🙂 Dock fjantade jag och 3 kompisar bort lektionen vi fick gå ut och jobba på.. ^^ Och imorgon ska jag förhoppningsvis vara med några kompisar efter skolan 🙂

Flöffo
9/22/14, 7:33 PM
#31

Har varit i skolan och gjort massa prov och så. Sen var jag och min kompis ute med våra hundar och det var kul. Efter det har jag inte gjort något särskilt, läxor och sånt. :)

//Flöffo

panini
9/22/14, 8:41 PM
#32

Igår färgade jag håret och kollade på film med min syster :)

Idag har jag varit i skolan, spelat spel på datorn, deppat och lyssnat på musik i typ 5? timmar :)

Whippet
9/22/14, 8:44 PM
#33

#32 vilken färg blev det :)?

I'm out Vilar huvudet i handen

panini
9/22/14, 8:46 PM
#34

#33 Skulle blivit Kopparrött, men då mitt hår redan var blått och jag inte blekte det först så är det nu; rött, brunt, grönt och blått 😂

Annons:
Whippet
9/22/14, 8:47 PM
#35

#34 Okej 😂

I'm out Vilar huvudet i handen

Weasley
9/23/14, 9:37 PM
#36

Idag började dagen så bra :) Jag var pigg på morgonen och åt frukost, åkte bil till skolan och det var nästan bara bra lektioner. Sedan på fritidsgården så ordnade vi Hogwarts i "Tysta rummet" som inte var så tyst just då, hehe.. Jag var sorteringshatten, Snape, Dolores Umbridge och Spökvandrings läskig gubbe sak. Och sedan så åkte jag och mamma hem, vi åt och jag väntade på att pappa skulle komma hem när mamma var och tränade, så då var jag själv hemma en stund. Pappa sa att han hade nåt att berätta när han kom hem. "Farmor finns inte mer" sa han. Jag började gråta och jag gråter nu med. Från klockan 6 till 10 ungefär, grät jag. Så idag var det mest dåliga saker, och bara en gnutta bra jämfört med vad som hände på eftermiddagen. Det var min dag.

Trololololololololololo

Whippet
9/24/14, 4:35 PM
#37

Dagen började med att jag var jääätte trött! sen gå till skolan, sen till kompis, nu sitter jag här och ska snart sticka och se HIF :) det är iallafall kul :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Flöffo
9/24/14, 11:15 PM
#38

Har haft en hemskt tuff dag. Kom hem halv fyra. Klockan fyra hade jag hemspråk (ryska). Sen kom jag hem klockan sex ungefär. Halv åtta hade jag hundkurs och kom hem halv tio. Imorgon har jag matteprov och musikprov + kemi. Får lite smått panik över läxorna då jag inte hunnit plugga tillräckligt. Matten är bra, musiken är sådär och kemin kan jag inte alls. Det värsta är att vi har alla dom tre lektionerna (+ engelska) på förmiddagen. I vanliga fall kunde jag pluggat på rasten också, men nej nej. Det kan jag inte denna gången. 😓

//Flöffo

Mysan_
9/25/14, 7:27 AM
#39

#38 Kramar till dig🌺❤️

Idag har jag ju inte varit vaken särskilt länge då.. 😛
Men jag hoppas kunna bus knacka hos "Rallytomten" idag med en kompis.. 😃 (och ja, vi hittar på konstiga namn på dom vi bus knackar hos ibland)

Flöffo
9/25/14, 4:53 PM
#40

#39 Aw tack! ❤️

Alla förhör/prov är avklarade nu, det gick ganska bra så är väldigt lättad nu. 😃

//Flöffo

Whippet
9/25/14, 5:04 PM
#41

#38 Jag hade trumprov idag, jag var jätte nervös, skakade i hela kroppen, men det gick bra fick iallafall B

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Flöffo
9/25/14, 5:20 PM
#42

#41 Vad jobbigt. Men vad bra att det gick bra för dig i alla fall. 🙂

//Flöffo

Whippet
9/25/14, 5:39 PM
#43

#42 Ja, vad skönt att du är klar med dina prov! 🙂

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: