Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 897 ggr
[Ellabella347]
9/15/14, 7:56 PM

Konstiga/overkliga saker du gjort

Här kan vinskriva om konstiga/roliga/overkliga saker du gjort. Jag brukar låte slemmet efter jucie glida ner och sen dra upp det igen. Nu när ajg drog upp så fick jag det i näsan :D. Hur lyckas jag!?!?!

Annons:
Mysan_
9/16/14, 2:55 PM
#1

Jag kan knäcka min axel när jag vill. Det låter jättehögt och en kille i klassen skulle göra polisgrepp på mig (på skoj såklart) och han trodde han bröt sönder min arm 😃

[anonymie12]
9/30/14, 6:58 PM
#2

Varit i Uganda! Jag tittade på vilda schimpanser, krokodiler, bufflar, elefanter, allt möjligt

Flöffo
9/30/14, 10:53 PM
#3

Jag vet inte riktigt vad som hände, men det var riktigt konstigt. Jag minns inte så mycket, men av någon anledning fick jag för mig att jag var tvungen att gå upp och gå till skolan. Så jag gick upp, hällde upp mjölk och satte mig vid bordet. Sedan så klargjordes mina tankar och jag tryckte på iPaden (som låg bredvid) för att kolla klockan. Den var runt fyra på natten/morgonen. Så då gick jag och satte tillbaka glaset med mjölk i kylen och gick och la mig igen. Sedan när jag faktiskt skulle vakna så trodde jag att jag hade drömt allting, men nepp. Glaset stog på samma ställe i kylen. Det konstiga är då att jag vet att jag aldrig skulle göra något sånt i vanliga fall. Dels för att det var jätte mörkt = klockan kan inte ha varit halv åtta, men också så skulle jag kolla tiden på mobilen efter att jag vaknat och försäkrat mig om vad klockan är innan jag går upp. Det är sånt jag alltid gör, vaknar jag så kollar jag vad klockan är för att se hur mycket tid jag har kvar att sova. Dessutom dricker jag aldrig bara mjölk till frukost. Haha, jag vet inte riktigt vad som hände där. Antar att jag kanske gick i sömnen?

//Flöffo

Whippet
10/1/14, 4:38 PM
#4

#3 Haha! Jag gjorde samma sak fast jag gick in och duschade, min mamma o pappa knacka på dörren o undra vem det var! klockan var 2 på natten! HAHA, för jag tänkte när jag skulle somna ''NU ska jag gå upp i tid och ta en dusch'' Hihi  😂

I'm out Vilar huvudet i handen

[Ellabella347]
10/1/14, 7:10 PM
#5

Oj oj oj! Ångrar inte att ajg skapade denna tråd. (OBS svärord) Min morfar , pratade i sömnen. Morfar : Satan! Jävlar! Helvete! Mormor : vad säg du? Jag är typ #ellabästarivanertäcketpågolvetmästaren får jag sover alltid med min mormor i en dubbelsäng. Så i sömnen brukar jag krypa upp henne i ryggen. Putta ner mitt eget täcke på golvet och sno hennes. Hon är alltid tvungen att gå på min sida, Ta upp täcket och lägga sig där XD Och så en gång . Skulle sova skavföttes med min kompis som är 12. Så när jag sover så snor jag hela täcket. Asså hon vaknar och jag drar verkligen täcket. Och tar den och försöker ta tillbaka det.mjag finner "fighten" och hon är tvungen att ta en filt ! Gud vad jag skrattade då!

Flöffo
10/1/14, 9:18 PM
#6

#4 Haha xD

//Flöffo

Annons:
Upp till toppen
Annons: