Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 2430 ggr
[Lollo 97]
2015-01-29 16:50

Smärta och rädd

Hej, har haft bad idag och vi skulle göra någonting med en livboj. Var sist då.  Har ju ont i lederna (ingen fast diagnos än för någonting) så var rädd att jag skulle slå mig igen. Får hemskt ont när jag slår i. Så läraren tyckte jag såg lite bekymrad ut. Sen brast allt och började gråta smått (är ingen som gråter precis). Fast gjorde övningen än då.  Hon tyckte jag var duktig. Satte mig på kanten sedan och mådde bara så jäkla dåligt.  Har aldrig gråtit för värken och haft den i typ 3 år. Hon frågade sedan varför jag var ledsen/bekymrad. Sa att jag var orolig att jag ska ha fått reumatism.  (tyckte dock att hon inte brydde sig så mycket. Hon sa: Så du har funderat på det idag? ) Fast som jag är känns det inte som om någon bryr sig, för ingen kan förstå det jag går igenom utan att känna det själv. Är så jävla trött på mitt liv så det är inte sant.

Var bara tvungen att skriva av mig för mår så jäkla  dåligt :(

Annons:
Flöffo
2015-01-29 17:03
#1

Vet hur du känner dig, sjukt jobbigt och gör så himla ont :(

Hoppas du hittar något sätt att bli av med smärtan. Har du ont hela tiden?

//Flöffo

[Lollo 97]
2015-01-29 17:26
#2

#1 Japp, fast ibland gör et mindre ont och vissa dagar känns det som om jag ska svimma :/

taylor__lambert
2015-01-29 17:44
#3

Måste vara jobbigt att ha så ont hela tiden.

Kan ju ha varit som så att läraren du pratade med inte har en aning om vad det är och kan då inte förstå varför du är så upprörd över det hela. Och även om läraren vet var det är så är det svårt att förstå innebörden av det hela och man har då svårt att veta hur man ska bete sig.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

annia1
2015-01-30 04:32
#4

Vet att jag som vuxen inte får skriva här, men vill skriva några ord.

Lollo det måste vara fruktansvärt jobbigt att vara så ung och ha så ont. Jag kan tänka mig att det som gör det svårt att komma underfund med vad som gör att du har ont är att du fortfarande växer och då ibland kanske det även är växtvärk inblandat. Men jag hoppas att du snart får reda på vad det är som gör att du har så ont så att du får hjälp så du slipper värken.

🤗

.

Upp till toppen
Annons: