Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 2221 ggr
[Lollo 97]
3/8/15, 1:16 PM

Vilket är era drömjobb?

Vilka är era drömjobb?

Mina drömjobb är nog veterinär, sångerska eller skådespelerska. Som veterinär vet jag att man måste ha höga betyg och ja det kommer gå åt skogen för mig. Jag vågar inte prata på lektionerna och då försämras mitt betyd en hel del. Tycker det är så dåligt att om man är blyg och inte vågar prata så ska det påverka betygen och det jobb man vill ha. Man kan börja prata mer när man blir äldre och då är det ju försent :/

Annons:
Hippieelsa
3/8/15, 9:21 PM
#1

Jag vill bli pastor, president, massmördare eller sångerska xD

Kram Elsa<3

Cillaandersson.weebly.com

[MARWAKE]
3/18/15, 8:05 PM
#2

#1 Vet inte hur jag ska reagera på massmördare xD Själv vill jag bli advokat, lärare, vetrinär, möjligtvis läkare beror på hur mycket pengar jag får xD Skådespelare kan jag också tänka mig. Eller undra om man kan vara mountainbikeåkare och vinna OS och VM och få pengar av det xD Det bra är att jag kan bli nästan vad jag vill med tanke på mitt betyg och skådespelare kanske kan gå eftersom jag går på teater och i sommar ska jag vara med på en 5 veckors "turné" eller vad man ska kalla det, eller vi är med och åker runt och spelar med :3 Men då kommer vi vara statister på en stor teaterföreställning/musikal med proffsskådisar osv. Och då kanske jag liksom kanske kan få chans att vara med i nån film hehe trots att jag bara är statist men ändå :3

Whippet
3/22/15, 3:07 PM
#3

Polis 👍👍

I'm out Vilar huvudet i handen

missan´s
3/26/15, 8:27 PM
#4

Har många drömjobb som jag brukar fantisera om, men det som jag nog helst av allt, i nuläget skulle vilja, är att jag skulle öppna ett eget café. Ekologiskt och självförsörjande. Nog inte det lättaste men man kan alltid drömma sig bort… 😊

Annars är det som frisör/stylist av något slag, designer, fotograf eller något med djur som jag skulle vilja jobba som/med. 👍

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Flöffo
3/29/15, 11:08 PM
#5

Smådjursveterinär c:

//Flöffo

Mirre395
5/18/15, 3:29 PM
#6

Jag tror jag vill bli viltvårdare eller veterinär:) Jag vill gärna jobba ned djur men kanske med musik också:)

Annons:
[Nattramn]
5/24/15, 10:54 AM
#7

Jag har redan mitt drömjobb - jag är ridlärare på en ridskola :)

Alexxiis
5/31/15, 3:11 AM
#8

Mitt drömjobb är att arbeta som spelutvecklare! 😍

Stortroll
6/3/15, 3:00 PM
#9

förskolelärare eller frisör

Titta gärna in här ---> Min blogg

Ouroboros
6/14/15, 6:34 PM
#10

Doktor. Jag vill bli doktor. Definitivt.

Varför heter min skäggagam Ferrari? Jag har ingen aning..

NinaLotta
7/5/15, 9:18 PM
#11

Programledare eller fotograf ,skådespelerska eller sångerska :)

[MARWAKE]
7/6/15, 12:08 AM
#12

det jag sa i #2 var inte så sant hehe, visste inte så mycket om det då men jag är iallafall med på det men det var inte som jag sa i #2 haha ;) Nu vet jag vet jag faktiskt ett drömyrke som jag faktiskt vill satsa på och det är skådespelare :D Blir så inspirerad av alla skådespelarna dår och jag tycker det är väldigt roligt och jag mår verkligen bra av det ;) Men man kan väl vara skådespelar eoch mountainbikeåkare på samma gång? :D

[Lollo 97]
7/15/15, 9:02 PM
#13

#12 Ja du kan nog vara båda, som skådis så har man ju inte jobb hela tiden, om man inte är riktigt känd och duktig så kanske man har fler jobb, men kan vara bra att ha minst två jobb kanske :) Jag hade tänkt mig sångerska och skådespelerska :D xD

Annons:
Medaljjägaren
7/17/15, 4:33 PM
#14

Skådis kanske? Annars verkar ju pensionär trevligt.

YEY, INSIDER!

Stortroll
7/17/15, 8:30 PM
#15

#14 haha, ja pensionär verkar trevligt

Titta gärna in här ---> Min blogg

Medaljjägaren
7/26/15, 7:34 PM
#16

#15 Vi kan ju bli arbetskamrater :)

YEY, INSIDER!

Stortroll
7/26/15, 9:18 PM
#17

Japp, vore gött

Titta gärna in här ---> Min blogg

[ElinTjej]
7/27/15, 8:34 PM
#18

Jag har allt planerat. Sen om det kommer gå eller inte det får man väl se :D Iallafall, min livs plan är såhär : Jag kommer i 20 års åldern flytta till Japan med min allra bästa vän. (vi har redan börjat med att lära oss Japanska). Vi ska/kommer välja mellan dessa olika sakerna : • Anime (animera, skriva storyn osv) • Artisteri (sjunga, skriva låtar, spela instrument) • Dator/TV spel (fixa hela spelet själva.. Japp denna kommer bli svårast. Vi planerar om ett online spel dessutom). • Manga (skriva storyn, rita bilderna mm) Hmm tror jag inte glömt bort något nu. Hehe som sagt, man får ju se om det går som planerat eller inte. :3 ;D

Medaljjägaren
8/7/15, 3:42 PM
#19

Naturfotograf, göra en serie med Helge fast på riktigt :) HEHE

YEY, INSIDER!

hansterspyro
8/14/15, 7:11 PM
#20

Jag vill bli Advokat eller smådjursveterinär. men pensionär lät ju inte så dumt heller =-).

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Annons:
Medaljjägaren
8/17/15, 4:28 PM
#21

Nej precis, då är man kanske inte onormal? :-)

YEY, INSIDER!

melonen
9/6/15, 8:29 PM
#22

Någon form av stylist kanske? :)

[Charlotte Kittenheart]
#23

Har många drömmar. När jag var yngre ville jag bli veterinär men det tonar ut sakta men säkert. Just nu är mina hobbys bildredigering och datorer så kanske nåt däremellan :P

Nian97
9/20/15, 10:07 PM
#24

Min allra högsta dröm är att kunna försörja mig som ryttare/hästföretagare. Ska man vara lite mer realistisk så är nog jurist mitt drömjobb.

Ilovepolandkurwamacz
9/22/15, 9:31 PM
#25

ja vill bli en psykolog

Upp till toppen
Annons: