Annons:
Etikettlekar-och-bus
Läst 2502 ggr
Stortroll
12/19/15, 8:32 PM

Varulvsleken - fråga

Det ska ju starta en varulvslek nu, men jag har en fråga. Känner ni att det skulle gå bra att skjuta upp det hela till efter nyår? eller ska vi börja nu? Jag känner att jag själv inte har så mycket tid nu runt jul och nyår och upplever att många andra också har lite ont om tid, ska till mormor, farmor, kusinerna mm. Sen på nyår ska man till kompisarna och sen ska man till sin gamla faster och äta. Själv känner jag att man inte får så mycket tid över.

Men frågan är upp till er, Ska vi börja direkt, efter nyår eller räcker det efter jul? Den 21/12 så kommer jag titta in här och kolla när ni tycker det ska börja.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Alexxiis
12/20/15, 11:21 PM
#1

Nu är jag inte med i varulvsleken men tänkte att jag kan tala om min åsikt ändå.

Personligen tycker jag att det är bättre om den skjuts upp till efter nyår då lekledaren (Stortroll) har mer tid. Vet även själv att om jag hade valt att delta i leken hade jag inte haft mycket tid att spendera framför datorn, detta är något som jag misstänker att många andra inte heller kommer ha.  Jag tror att ni alla kommer få en bättre varulvslek som är mer välskriven och intressant om ni skjuter på de så att både deltagare och lekledaren har ordentligt med tid att lägga ned på det hela. :)

Stortroll
12/21/15, 10:42 AM
#2

Tittade in nu, men kommer vänta till 13.00 innan jag tar beslut. Nu ligger rösterna på efter nyår men det hinner snabbt ändra sig.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Stortroll
12/22/15, 11:44 AM
#3

Okej, glömde av tiden igår men i vilket fall så börjar varulvsleken efter nyår

Titta gärna in här ---> Min blogg

Majaa12
1/2/16, 8:40 PM
#4

Ska det inte börja idag? Det var ju längesen anmälan var..

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Stortroll
1/4/16, 7:43 PM
#5

Förlåt för att leken inte började den 2, har inte suttit vi datorn i år… eller jo nu 😉

Titta gärna in här ---> Min blogg

Majaa12
1/4/16, 8:47 PM
#6

👍

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: