Annons:
Etikettskolan-och-fritids
Läst 1949 ggr
apportbocken
10/10/16, 2:10 PM

Hur mycket läxor har du i skolan?

En spontan undersökning bara, vill gärna veta vad folk tycker och tänker. Hur mycket läxor har ni i skolan?

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Annons:
JoannaLi
10/10/16, 2:21 PM
#1

Jag vet inte om jag räknas in på den här sajten, går tvåan på en kombinerad-NV-linje. Vi har väldigt mycket, och man får faktiskt prioritera vad man vill h bättre betyg i. Plugga till prov först, sen de läxor man har svårt med, och sist (om man har tid) får man välja de resterande ämnen.

DogeLove
10/12/16, 7:25 PM
#2

Jag lägger ungefär 3-3 1/2 timmar på läxorna i veckan det är 3-4 läxor vecka går i 5an!

DogeLove
10/12/16, 7:29 PM
#3

TS hur många läxor har du hur mycket tid läger du på dom och vilken klass går du i?

sims 3
10/12/16, 7:39 PM
#4

Jag har 2-3 läxor i veckan, tar typ 1 timme går i 5an!

apportbocken
10/15/16, 10:48 AM
#5

För mig varierar läxorna ganska mycket. Jag har 2-7 läxor i veckan och lägger i genomsnitt 30 min per dag på dem. Ibland mer, ibland mindre. Vi har även måååånga prov och förhör, det är det som är jobbigast, jag känner mig ofta stressad över läxorna.

Går i 7an.

Med vänliga hälsningar, Apportbocken

Hoppas du får en härlig dag! 😃

Whippet
10/31/16, 5:24 PM
#6

Går i 9:an Vi har typ inga läxor för vi gör allt i skolan vilket är skit skönt, brukar dock ta hem ibland om jag känner att jag behöver läsa på om något som jag inte fattade på lektionen, men vi har typ 2 prov varje vecka, sen kommer nationella proven snart. 😴

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Upp till toppen
Annons: