Betyg
Jag kunde inte hitta nån tråd om betyg så jag gjorde en. :)
Om ni nu har fått betyg är ni nöjda eller tycker ni att ni skulle ha fått högre?
A rakt igenom känns bra japp japp ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Jag kan väl oxå svara då :P :) Jag är också nöjd. Några ämnen tycker jag att jag skulle förtjänat högre betyg i. :/
JAg fick A i allt förutom Matte där jag bara fick B (😭) Och HK där jag fick F xDDD
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Jag är nöjd med den här terminens betyg! :) förra terminen så tyckte jag inte att jag hade så bra betyg… Men nu har jag höjt några av dem och känner mig nöjd :)
//Lisa :)
Jag är också nöjd! Höjde nog i alla ämnen förutom dom jag fick A i :D
Jag tycker det känns okej men det finns visa som jag tycker att jag kämpat med mer än vad betygen visar.
Jag är supernöjd! 😃
Jag är nöjd :)
Är super nöjd! Fick A i Matte och Hemkunskap, B och C i typ resten utom i Idrott som jag fick D på!
/ Angelica
Fick inget A. Sänkte mitt A i bild till ett B. Annars fick jag 5 B så jag är ganska nöjd. :)
//Josephine :)
Jag är väldigt nöjd! Jag höjde de flesta av mina betyg :)
Hälsningar Lurvas11
Är det bara på min skola som man inte kan få A förutom sista terminen i nian? Så även fast att dem tycker att jag skulle få ett A så kan dem inte ge mig ett A.
#12 Konsigt. På våran skola sa vissa lärare det till första betyget, men vissa inte…
Hälsningar Lurvas11
fick A i matte och eng
höjt alla betyg från typ D eller E till C och vissa från C till B eller A
Jag är nöjd i alla ämnen förutom hk där jag fick D
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
12# det är inte att man inte lån få utan att man inte kan visa ett A i vissa ämnen när man bara går i sjuan, t.ex. bild för man inte får hålla på med det så mycket och då kan man inte visa om man är på A nivå Ganska näjd men i franska har jag sänkts från C till E bryr mig inte ändå haha inte I franska iaf
jag är nöjd har höjt några av mina betyg, fast jag tycker jag skulle fått mer i hemkunskap
Jag är nöjd ^^
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag är nöjd med mina betyg. Fick D och C i de flesta. Tror jag fick ett B och ett A 😂Fick B i Biologi och A i Engelska (siktade på ett A där), Sen fick jag E i Idrott (siktade på ett F då idrott bara kan gå och dö), Religion och SO. Kom på att i alla de ämnen jag har E i så har jag haft samma lärare i någon gång i 6:an 🤪
Ganska nöjd. Jag fick A i Bild och Engelska, C i Musik, hemkunskap och idrott och resten fick jag B i. Dock skulle jag vilja ha ett A i biologi och matte. 🙂
//Flöffo