Barnens iFokus

Barnens

Etikettfamilj-och-hem
Läst 1354 ggr
melissajuhlin
1

Hur ser erat drömrum ut?

Hur ser erat drömhus/rum ut?

Mitt ska vara ganska stort med 2 våningar typ. Och jag ska ha rosa och vitt där inne alla olika sorters rosa (ljusrosa,mörkrosa m.m)

Ett av rummen ska vara stort och där ska vara en mörkrosa ganska stor soffa med ljusrosa kuddar till. I mitten av rummet ska vara ett vitt bord och mittimot det ska vara en stor vit platt tv med digitalbox.Sedan ska det vara en stor mörkrosa glittrig puff där inne också.

Ett av dem små rummen ska ett vara till ett smyckes/smink rum där jag har alla smycken och smink. Ett till av dem små rummen ska vara mys rum med massor rosa filtar och en liten vit soffa.

Sovrummet ska vara stort med en dubbelsäng med vita täcken och kuddar och ett stort rosa överkast och ljusrosa lakan. Vita väggar där inne. Utomhus ska vara en stor trädgård med en stor pool också. Nu har jag berättat om mitt drömhus! Nu är det eran tur :)

Lurvas11
0

Kul tråd! :)

Hälsningar Lurvas11Glad

[GerbilLooover]
2

Som det är nu, fast massa Linkin Park affischer överallt 🤓

BlueBäst
4

Ljust, stor skön dubbelsäng (självklart bara jag som ska sova i den)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

karro1999
2

nästan som nu fast allt med taylor swift och pewdiepie hehe

Rebornbabyn
2

Mitt drömhus ska vara ett hus med två våningar. Jag ska ha ljusrosa och vitt där inne. På ovanvåningen ska jag ha sovrum och ett hund-rum.

I sovrummet ska jag ha ljusrosa väggar med tavlor på. Jag ska även ha en vit dubbelsäng och glittriga kuddar. En dator med :P

I hund-rummet ska min hund sova. Helst en svart mops. Det ska vara en gullig tapet med hjärtan på väggarna. Det ska finnas en myshörna där jag och hunden kan mysa + lite hundleksaker såklart! Hunden ska även få hundkläder och ett fint koppel.

På våningen längst ner ska jag ha ett tv rum och ett kök.

I tv-rummet vill jag ha en stor platt-tv och en lagom stor soffa. På väggarna ska det vara en gul tapet.

Köket ska se ut som ett helt vanligt kök! 😂

Det var mitt drömhus.

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.