Det är SÅ störande...
…när man har jättelösa tänder i munnen, och inte kan få ut dem. DX
Portal Is Love, Portal Is Life.
Håller med! Man vickar och vickar men det lossnar aldrig
Hälsningar Lurvas11
Igår hade jag en skitlös tand, som jag inte kunde få ut, men jag lyckades dra ut den klockan halv 1 på natten…
Haha håller med, men som tur är har jag tappat alla mina som man ska tappa så slipper det nu! 😎
Haha, älskade när man hade så och gick nära folk som hata lösa tänder o vikade! Fast jag hade tappat alla mina när jag gick 4:an så har inte fått gjort så på länge 😉
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Åh!! Håller med tilll 100%
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
det var jobbigt också när man åt godis med lös tand och de fastnade i godiset
Haha, varje gång när jag känner att jag har en lös tand, så vikar jag hela, hela tiden. Och när jag känner att den blir lösare, så bara snurrar jag och drar så lossnar den, fast det gör oooont! ;P
Tappade min sista förra året 😃Kommer ihåg mina 4 sista. Det var hemskt. Mina två apsolut sista satt på en liten liten tip och var jäääätte lösa i 3 veckor, men jag var för feg för att snurra de för jag tyckte det gjorde för ont 😇Jag var jätte hungrig då (jag älskar mat). Jag kunde inte äta utan fick nästan svälta. Gjorde nudlar en gång när en av de sista tänderna lossnade. Kunde inte äta, så jag satt och typ hade panik och snurrade på tanden….. och så lossnade den 😂Tryckte i mig nudlarna som att jag aldrig hade fått mat 😛
Jag har alltid legat hästlängder efter mina kompisar när det gäller tänder. När alla mina klasskompisar hade tappat 8 hade jag tappat typ 2. :P Jag kommer fortfarande ihåg hur jag tappade min första tand. Den var väldigt lös, och en dag när jag ruskade på huvudet väldigt mycket ramlade den ut på mattan.
Det är ju skit jobbigt!! :P