Hur "hittade" du till iFokus
Hej, jag är lite nyfiken hur ni hittade till iFokus. Så här hittade jag till iFokus, jag hade börjat intressera mig väldigt mycket gerbiler och så jag ville veta mer om dem och så googlade och hittade en artikel på Gerbiler iFokus och sen började jag läsa på andra sajter och så blev jag medlem den 27 Oktober 2012 :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Jag sökte efter "fakta om kaniner" och då hittade kanin iFokus. Några dagar senare blev jag medlem :)
//chilliekanin
Jag blev medlem på ett annat forum där det var en fototävling, och då började jag bli intresserad (efter tävlingen då, när jag tittade runt på den sidan) och sen frågade jag i forumen där och så, men det forumet var inte lika aktivt som Gerbiler iFokus (som jag då fick tips om i en av mina trådar) och där tittade jag in lite. Dagen efter blev jag medlem här på iFokus och skrev bara på Undulater och Gerbiler, men sen hittade jag andra sajter också. :)
Jag hade en annan användare som jag tagit bort nu, som jag haft sen typ Juni, men bestämde mig för att göra en ny och det var då jag hittade Barnens.
Jau GerbilLooover vett ni😉
#6 Hihihi
Jadu…
Jag sökte på kaninfakta efterssom jag skulle skaffa kaniner. Jag hittade mkt intressant på kanin.ifokus, så jag lärde mig jätte mycket! Efter lite mer än ett halvår ungefär, blev jag själv medlem, och då hittade jag också andra sajter på ifokus 🙂
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Haha, alla har typ hittat hit genom google😂
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Min kusin tipsa mig :)
Jag sökte på "fakta om möss" tror jag att det var och då kom jag in på mus.ifokus, sen någon dag senare blev jag medlem! :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag ville ha marsvin så jag googlade och så kom jag till Marsvin i fokus. :)
En kompis tipsade mig 😃
När jag precis höll på att tveka om jag skulle skaffa hamster eller ej, så tänkte jag att det vore kul och veta mer om de, så de sökte jag "dvärghamster fakta" på google och kom sedan till dhif och hif. Nu är jag medlem på fler sajter en så. Förut hade jag en annan användare också.
Google❤️
/ Angelica
Verkar som att alla hittade hit pga djurintresse ^^
Samma var det här. Jag var desperat att få hamstrar och läste på som bara den ett tag, på alla sidor jag läst ÅR tidigare läste jag om och om igen. Sedan hittade jag hit, såg ett forum som jag ville skriva i och så behövde man vara medlem. Så då blev jag medlem ^^ Jag hade inga tankar att vara aktiv här, hur det ens funkade, men jag bara ville skriva i det där forumet :)
Till slut fick jag en hamster ♥
ks.gerbil tipsade mig
Sökte på info mm om vattensköldpaddor på google och hittade då hit, blev medlem för att kunna skriva inlägg osv. Sen blev jag med i fler och fler sajter.
🙂
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Min kusin visade mig och jag tyckte de lät som en bra sida så jag blev medlem
Har googlat massor, ofta kom iFokus upp som förslag. Sidan verkade bra och jag blev medlem :)
LeffeD "lurade" in mig här på nätverket för 6 år sedan, och jag är ännu kvar här
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Min syster gjorde ett konto till mig eftersom hon redan hade det och då ville hon att jag också skulle prova.
Jag sökte massa om kaniner och kom tillslut in på denhär sidan :)
Hälsningar Lurvas11
lite gammal tråd men puttar upp så fler kan skriva. jag sökte på gerbiler. då kom jag till en blogg om dem. hon som hade bloggen hennes favorit sida var bla. gerbiler iFokus. sen började jag utfårska mer:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Putt :)
Jag skulle skaffa råttor och googlade fram lite fakta om dom! Då kom rattor.ifokus.se fram! Då blev jag medlem där och läste igenom forumet osv. Sen började jag gå med i andra iFokus sidor!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Jag googlade på ganska mycket och nästan alltid fick jag upp artiklar på iFokus så efter ett tag tänkte jag: Men whatever jag kan väl skaffa det då :P Och nu är jag beroende ^^
//doge
Min mamma tipsade mig.😃
Åhh NINJA 
förresten så googlade jag också om djur :P
//doge
Jag hade just fått min råttkull (oplanerad) samma dag som jag blev medlem (1 November 2012). Så jag sökte mycket fakta om råttbebisar, och då hittade jag hit till iFokus och blev medlem på direkten. :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Det började med att jag sökte fakta om kaniner, men blev inte medlem då, sen såg jag att en del på en annan sida (zoonen.com) hade börjat vara inne mycket här, så gjorde en användare. :)
PJUM