Frågor om mig...
Blev fel på de två sista frågorna, glömde att kryssa i rätt alternativ, vet någon hur man ordnar det? Eller går det ens?
⠀
⠀instagram @drawing_ella
#1 Tror tyvärr inte att det går efteråt.
Hälsningar Lurvas11
Synd, vill man ha de rätta svaren, får man fråga mig
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Skriv gärna hur många rätt ni fick:P
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Såg att du hade saltsten på bilden? Det är livsfarligt åt kaniner eftersom dom får njurstenar av det! Ta genast bort den!!
4/10 :-)
Snälla! Vet någon hur man gör en sådan här? Så man har frågor om sig själv och så. 🙂
Kaniner kan ha saltsten om jag inte misstar mig. Sen "får" dom inte njursten om dom har saltsten, det är bara en risk att dom kan få det, så säg inte att min kanin "får" njursten när den har saltsten. Men det är alltid en risk man inte vill ta, vi har inte salt sten längre. Bilden är tagen för länge sedan. Det är inte livsfarligt heller. Min kanin har då inte fått njursten. Och ingen annan kanin jag känner. Men det ligger nog en sanning i det du säger. Så, dom "får" inte njursten av det, och det var många som sa att man skulle skaffa "saltsten till dom.
⠀
⠀instagram @drawing_ella
Min kanin får bra kost och slickar/tuggar inte särskilt mycket på saltstenen, den då hade. Det stod i en bok att man skulle ge saltsten till kanin, nu har vi inte det längre. Bilden togs när vi just hade fått hem dom. Livs farligt med salt sten är det ändå inte, men inte särskilt bra heller.
⠀
⠀instagram @drawing_ella
4/10
2/10 😞
//doge
Kul:)
⠀
⠀instagram @drawing_ella
1.. Om pianot.. 😟 Fast på dem sista svarade jag Nelly och.. Vad var fråga 9? 🤔
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
3/10 … 😞
1/10
(Y)
(o-o)
(")(")
2/10… :P
Vila i frid Vanilj & Molly
#8 & #9 det ÄR livsfarligt för kaniner eftersom dom blir beroende av saltet och då kan dom äta upp hela saltstenen direkt, och för mycket salt för kaninen är inte bra=döds-risk & njurstens risk! Många kanske säger att kaninen behöver saltsten men det är helt fel! Dom personerna som säger detta om att kaninen behöver saltsten har troligt vis fått den "informationen" från en djuraffär. Kolla fast på kanin iFokus och sen på artiklar så kommer det upp fakta om saltstenen. Om du ger pellets åt din kanin så får den det salt den behöver i kosten därifrån. :)