Vetenskaaaaaaaaaap!!!
Jedward och djur =:)
//Caroline
Djur,datorer,tv
Djur, nässpray (xD) och flygplan :P
What doesn't kill you makes you stronger.
lypsyl, choklad och mjölk ^^
Dvärghamstrar och Harrypotter! 
Mina kaniner, min hund, min katt, min dator, min TV, min mobil, Facebook, iFokus, min kamera<3, min säng xD, min kudde (ja seriöst, kan inte sova utan den xD), mina högtalare, mina hörlurar och glass.
Så för att sammanfatta: Teknikprylar, djur och lite randomsaker :))))
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Hocky
Twilight, hockey och typ kaninerna :)
måste lägga till datan och skor! ^^
Typ mina djur, stallet, familjen och hmm… tror det var det XD
Jo barnens iFokus också såklart (a)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Juste lägg till stallet ! ^^
djur, dator, tv och min mobil <3
Mina djur! :) jag räknade ihop alla Fiskar och mina andra djur och så kom jag upp i att jag har 70st djur
-Rasmus 🌈
Djur och att småäta
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Vad konsigt! Allt jag skrev i #16 kom inte med? Såhär skulle det fortsätta.. Fast jag kommer att starta upp med en bönsyrsa uppfödning och då kommer jag ha ca 100st djur innan jag fått sålt några :)
-Rasmus 🌈
Bönsyrsa?
Kolla länken :)
-Rasmus 🌈
Söt
20# sööt :D
#24 Du är inte ensam! Jag har fobi för flygande, surande och snabbt springande insekter. Dock älskar jag humlor!
-Rasmus 🌈
Får man inte göra ett "pil och trea"" hjärta eller? Såfort jag gör ett försvinner all text framför hjärtat! >.
-Rasmus 🌈
Ja ska testa nu om det blir failat..
-Rasmus 🌈
Nae! Det blir ingen text efter det! Testade i #28 men det kom inget hjärta heller :/
-Rasmus 🌈
Menar du i #27?
-Rasmus 🌈
va jag fattar inte :P menar du en sån
-Rasmus 🌈
Ahh! Gick inte :/
-Rasmus 🌈
Jag gjorde ju det i #32 :) jag trycker först på pilen och sedan på 3. Och då försvinner hjärtat och all text där framför..
-Rasmus 🌈
wierd :s
Men markera <3 klicka Ctrl och C och sedan trycker du på ett inlägg där du ska skriva och klickar Ctrl och V så ska det funka :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag har hittat lösningen! :S Det blir typ bara så när jag skriver från min IPad :P Vad R@nd0m!
-Rasmus 🌈
XD
intressant tråd jag är beroende av saltlakrits och djur och kanske lite dator🤫
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Marabou choklad, otroligt beroendeframkallande! 🤫
Te.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Numera är jag beroende av att lära mig allt nytt som jag får syn på… Allt kanske inte är sant, men jag kan lära från det och spara. Det behövs kanske någon gång!
Du låter så smart.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Taylor Swift, min mobil och min dator
Linkin Park, mobilen, datorn, serier, dom flesta Marvel filmerna (Batman och Transformers extra mycket), Jättesalt, Promarkers, Robot Unicorn Attack och Assassin's Creed typ. X)
PJUM
Djuren, och familjen.
Min mobil, datorn, tv och tv-spel mm
Datorn , kudde (Special kudde. 😍 ) , djur , tuggummi , kärlek , kompisar..
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Linkin Park, Transformers, Äventyrsdags x) och rita/måla :P Är mest beroende av Linkin Park och Transformers da
Choklad!!! :D
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Pretty little liars 🤤
Choklad, Gerbiler, saker med ugglor på, färgen orange, Growlithe, Pokémon, enhörningarna i Sims 3, min dator, Nintendo 3DS och sist men inte minst … Ostbågar. 😟
måste lägga till godis, pegacorns(pegasus + enhörning), enhörningar,djur och saker som har med hår att göra
köra cross o atv e så kul o köra
Juste,marsvin också men kan inte ha några😭
Väldigt cheesy men livet c:
Pretty Little Liars och kaniner :)