Skola snart
Längtar du tills skolan börjar igen? Isåfall vad är det du /du inte längtar till?
Hälsningar Lurvas11
NÄÄ JAG VILL STANNA I RYSSLAND… eller faktiskt saknar jag pappa lite lite…
Längar till:
Kompisar
Fotboll
Längtar inte till:
Lektioner
:p
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
längtar till kompisar, golf och scouter
längtar inte till lektioner
liiite längtar jag tills få börja ny skola ny lärare nya kompisar men sen blir det så asjobbigt med alla lektioner och långa dagar. långa dagar säger jag bu och blä åt! men annars blir det bra:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
(Jag skriver fron ett utlandskt tangentbord utan de 3 sista bokstaverna i alfabetet)
Lanktar till: kompisar, nya klader, och jag lanktar efter ny larade do jag for en ny mentor.
Lanktar inte: Lektioner och skol maten.
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Jag ska ju börja på en ny skola så jag har ingen aning om hur det är där. Men det är ju lite spännande att få reda på det, så jag längtar ju lite, jag har faktiskt inte ens varit där på besök så jag vet inte hur allting ser ut innanför skolan. 🙂
//Flöffo
Ska börja högstadiet så jag längtar lite till det. Att man får lämna skolområdet på rasterna och den nya klassen och att allting är så nytt! :D
Längtar dock inte till läxorna och lektionerna :(
Ny skola , ny klass , ny lärare.. Jag börjar på högstadiskolan. 6:an , första året med betyg! ( 😟 ) Dessutom får jag ju börja läsa franska.
Men jag har ju kompisar där och jag känner på mig att det kommer bli bra! ;) Men sommarlovet får inte ta slut. 💔
Jag är inte så peppad på skolan då min bästis sen jag var liten flyttar , det känns liksom inte helt roligt att inte få göra alla saker med henne. :(
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Längtar till: Inget…Kanske kompisarna :)
Längtar inte till: Att inte kunna spendera dagen på vad jag vill, läxor, scheman, passa tider, tidiga mornar och lägga sig "i tid" 😛
Nej jag länkar inte, Ny klass,Nya lärare och längre dagar, Nej tack! Men ska väl bli kul att se sina kompisar även fast dom inte går i samma klass.
Längtar inte till något med skolan, tycker den är jobbig + att jag blev emot min lärare sista dagen i skolan och inte glömt det än.
Längtar faktiskt lite, har inte träffat någon av mina kompisar på flera månader! 😕
Fast är orolig över en sak så vill samtidigt inte börja heller, haha ..
Längtar till att inte sitta hemma hela dagarna. Längtar inte till skolan för att jag kanske blir utanför.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag längtar till att få se mina kompisar.
Jag längtar inte efter allt som har med skolan att göra.
Åhh NINJA 
Ska börja i ny skola, gymasiet!
Längtar till: Min egna lägenhet, lektionerna i djurparken, träffa nytt folk
Längtar inte till: Gå upp 4 timmar innan skolan börjar (innan jag flyttar, pendlar i 2 veckor), att vara ny, skolan (denna skolan är gigantisk, ca 1000 elever), läxor, scheman, städa diska tvätta laga mat helt själv 😭
Haha jag har inga kompisar och ska börja ny skola :P Alla mina gamla klasskompisar ska gå i samma skola (börjar högstadiet) men eftersom jag inte har nån kompis så blir det ju inte så kul.. Får väl skaffa nya antar jag!
Längtar till: Att ridningen börjar (woohooo!!!!!!) KANSKE nya kompisar, få spela gitarr i stort sett hela tiden (ska börja i musikklass).. Inte så mycket mer.
Längar INTE till: Att det är FREAKING HÖGSTADIE D: dvs att jag kommer få gå runt bland totala främlingar som bara kommer se mig som en liten bäbis! blää!, kanske blir utfryst, läxor, kommer inte kunna ligga o slappa vid tvn hela dan.. Usch stackars mig. xD
//doge
jag kom på en till sak jag inte längtar till, att ingen lyssnar på vad jag har att säga, allvarligt jag försökte prata med en kille på lektionen för att vi skulle jobba tillsammans, jag bara "hallå, jag behöver hjälp, jag vet inte vad jag ska göra flera gånger men han lyssnade inte.
#16 Att börja högstadiet märks knappt, så det behöver då inte oroa dig om. 😉
#17 Så är det för mig också, fast mest hemma, skulle säga en sak till pappa när vi skulle köpa mat och stog och höll på "pappa, lyssna da, PAPPA" i typ 10 minuter, sen orkade inte mer så gav upp. Ooooch han stog och pratade med mamma då..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Längtar till: Att få träffa kompisarna igen!! :D Rutinerna faktiskt, jag blir övertrött när jag sover för länge.. Det kommer också bli lite spännande att få veta de nya lärarna. Och sen att karaten börjar! Längtar inte till: Långa, tråkiga lektioner, prov, läxor, och minst allt, REDOVISNINGARNA!! D:
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Jag längtar efter att träffa alla kompisar!
#19 känner igen det där, mina föräldrar är också så ibland