Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1875 ggr
[Hamsterdans]
0

Vad har ni gjort idag?

Ja, vad har ni gjort idag? :) Själv har jag sett Les Miserables, sjukt bra! Varje sak de sa, sjöng de typ. :D Favoritfilmen just nu tror jag! :) Ska nog se den en gång till. :) Sen köpte jag en röd jacka och en bodybutter, grapefruit. Fick typ tio olika testgrejer. xD Köpte också en påse med Milky Way. (:

Frosstis
0

Åkte in till stan runt 10 och letade upp en tjej jag skulle köpa rasthage+transport bur av (från blocket), virrade runt men tillslut hittade jag henne xD Så det är köpt, skulle hämtat mina dvärghamstrar idag men fick tyvärr det dåliga beskedet att hon hittat socker i blodet på en hamster, så hon skulle testa dom idag också och se om det bara var falskt alarm (det är campbells och de har ofta problem med diabetes). Ska hämta dom imorgon om det inte är några problem, annars vet jag inte vad jag ska göra. Får hitta en annan uppfödare annars..

Sen har jag sett på några avsnitt PLL och myst lite :)

[Hamsterdans]
0

Åh, hoppas de inte har diabetes! :(

Frosstis
0

Ja det hoppas jag verkligen också! Dom är jättefina. En blue och en lilac fawn :)

Ratzo
0

Har varit i djuraffären och köpt en ny hängmatta till mina råttisar.

I can't drown my demons, they know how to swim.

Gerbilles
0

Les Miserables är jättebra, såg den förra helgen! :D Igår gjorde jag inget speciellt och idag ska jag plugga inför ett NO-prov. :P

Lellson
0

Har suttit vid datorn, ridit på min kompis Islandshäst och pluggat:)

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

[nathalie44]
0

kollade på sagan om ringen med GerbilLooover och nu håller vi på med datorn

[Hamsterdans]
0

Har pluggat inför SO-provet idag bara. :)

nadilda
0

Legat i sängen med hög feber

ara11
0

#9 krya på dig! :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[GerbilLooover]
0

Jag har varit i skolan, och haft pianolektion.

nadilda
0

#10 Tack! Kyss

[lillakaninen]
0

Var i skolan, hade utvecklingssamtal, istället för att åka till stallet :(. Och när jag kom hem gjorde jag alla läxor, vilket tog två timmar :/ Och nu sitter jag vid datorn. En vanlig dag i stort sett, inget direkt speciellt :)

Lavèn
0

gick upp fem på morgonen, åkte till sällen, 4 timmar bort, vart åksjuk!
Åkte skidor, åkte hem utan att bli åksjuk!  :)

Åkte med skolan på friluftsdag så man kunde välja olika saker ^^

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

stinabest
0

Pluggat med några kompisar via Skype. Chillat hela dagen och kollat på One Tree Hill (en asgrym serie som jag dyrkar jag). :D

ks.gerbil
0

Stickat, tänkt på en massa saker, och snart har jag piano lektion

Gerbil-hemsidan hittar du HÄR

Gerbilles
0

Kom precis hem nu så är väldigt trött, har varit i skolan och vi åkte skridskor på idrotten idag! Glad

[DvärghamsternArvid]
0

Jag har varit i skolan och haft nationellt prov i svenska (muntligt) blä…

ara11
0

#18 Hoppas det gick :) Ska ha nationella prov i svenska nästa vecka.

[DvärghamsternArvid]
0

#19 Jodå, tror det gick okej :) går du i 6 elr 9? Jag går i 9 och det var inte så svårt. Men man fick lite panik, tycker inte om att prata inför andra Flört Jag har två nationella nästa vecka i svenska (uppsats & läsförståelse)

ara11
0

#20 Går i sexan :-I Har 2 läförtåelser och 2 uppsatsar jag med och ett muntlig som jag tror vi gör nästa vecka fast den är lite utsprid.

stinabest
0

#21 Ska också ha nationellaprov i svenska då! Går också i sexan :) Är du nervös?

ara11
0

#22 Aa väldigt nervös, Måste verkligen prestera mitt bästa men kommer nog inte gå så bra, Hur känner du inför dom nationella proven?

[GerbilLooover]
0

*skrev i fel tråd*

valorous.kid
0

Jag har setat hemma hela dagen och tittat på tv. Är sjuk…….

ara11
0

#25 Krya på dig! :)

valorous.kid
0

#26 tack :) vet inte om jag kanske går till skolan imorgon ;)

stinabest
0

Inför svenskan - inte alls nervös! Matte är jag dock lite pirrig över. Engelskan okej. So&No är också okej. :)

ara11
0

#28 Ok, Lycka till! :D

[Fruktiz]
0

Skrivit på en uppsats, läst en bok vi har i svenskan, haft fiollektion, bloggat och nu ska jag typ inte göra så mycket mer :)

karro1999
0

haft ma prov gjort redovisning i biologi och bara tagit det lugnt.

[GerbilLooover]
0

Jag har vart i skolan och har precis sett klart The Ring :D Den var asbra, bättre än tvåan ;)

[Hamsterdans]
0

Åt just klart min frukost. xD

Lilllufsen
0

I da ha ja vart i skolan å vart sur halva dan på morronen. va på hocky i går å de blidde stryk mot djurgården å fy katten

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

ara11
0

Haft studiedag :D så himla skönt, Har tagit det lungt och bakat muffins. en himlans bra dag :)

Caroline.H
0

Varit i skolan och nu ska jag snart plugga yeyy vilket kul liv jag har känner jag :c

//Caroline

Lilllufsen
0

Vart i skolan å kommit hem nu å väntar på mamma ringer å har ätit å ska göra läxan

[GerbilLooover]
1

Jag har varit i skolan och ridit. På ridningen så skulle vi hoppa, det var jättekul. Jag red på hästen Harry, han var bra på att hoppa men det var lite synd att han vägrade springa mellan två korner innan han hindret, fast man får se det från den ljusa sidan, han gjorde det EN gång iallafall ;)

ara11
0

Idag har jag varit i skolan haft nationella prov hela degn :/ Dom gick väl bra. sen efter skolan så spela jag fiol och det var jätte kul :D

Ratzo
0

Jag har varit på kalas för min kusin fyllde 9 år. Jag ville egentligen inte gå dit för min mosters man är elak, men jag gick dit ändå för att träffa deras hund. Min mosters man slog hunden, hatar honom Rynkar på näsan.

ara11
0

#40 Fy va hemskt :(

Lilllufsen
0

#40 Slå ett djur fy

Gerbilles
0

#40 Nej usch, är det ens lagligt? :( Jag har bara varit i skolan idag … ^^

[GerbilLooover]
0

#40 vUsch vad hämskt Gråter

#43 Nä jag tror inte det är lagligt…

Ratzo
0

Jag vet inte om det finns en lag att man inte får slå djur, men det borde inte vara lagligt! :(

ks.gerbil
0

Olagligt att slå djur, dock måste det lixom skadat hunden på något sätt tror jag

[Hamsterdans]
0

Fy vad hemskt! Stackars hund!

Själv har jag varit sjuk idag, min födelsedag imorgon, hoppas jag är frisk då. :S

Gerbilles
0

#47 Krya på dig! 

Själv har jag varit i skolan, som vanligt alltså! 

Ratzo
1

Han slog inte hårt eller så, men jag reagear ändå på hur han behandlar hundstackaren. Han slår honom bara för att han inte sitter ner :(.

karro1999
0

jag har varit i skolan och haft tåkigt nu måste jag städa.

Lilllufsen
0

Jag har vart i skolan å sen har ja vart här flera timmar.

[NettanNo]
0

Skolan

ara11
0

Vart i skolan och haft nationella prov hela dan sen när jag kom hem så har jag bara tagit lungt.

karro1999
0

jag har varit skolan ramlat typ 15 gånger när jag ramlade så skulle min kompis hjälpa mig upp så nramla hon också så skulle jag hjälpa henne och så vidare. jag har läst ut en bok och har gäster varit lite med dem.

Ratzo
1

Direkt efter skolan åkte jag och hämtade två små råttbebisar.

[GerbilLooover]
0

#55 Grattis! :)

ara11
0

#55 grattis! :-) så roligt :-D

[nathalie44]
0

jag kan berätta vad jag har gjort i går först var jag i skolan sen åkte jag och hämtade min kattunge och hennes brorsa när vi kom hem så kollade jag på tv med min katt

[lillakaninen]
0

Idag har jag bakat någon sorts chokladkakor  Och så har jag bara chillat och inte gjort något halva morgonen 

karro1999
0

jag har varit ute och åkt pulka nu har jag ätit lunch och bara chillat

[NettanNo]
0

I dag har jag sett störtlopp på TV och nu ska vi ut och hyra bra filmer och se i kväll med godisskål brevi.

ara11
0

Idag har jag spelat tennis och vart och köpt en ny skidhjälm till min syster.

[GerbilLooover]
1

Jag har tittat på The Hobbit på bio, fast jag gjorde det 21 December också, men eftersom resten av min familj inte sett den så tittade vi på den 

karro1999
0

jag har ätit sushi och godis

Lavèn
1

vart ut och gått med min kalv och sovit ^^

karro1999
0

tittat på the hillywood show videor och ätit sushi

[GerbilLooover]
0

Jag har varit hos mormor och ätit glass och när det blev tråkigt satte jag mig och nördade min älskade Bilbo bok.

Lilllufsen
0

I da ha det vart tv hela dan å mycke skidor titta på å nu hocky

ks.gerbil
0

igår va jag och badade med några kompisar och idag ligger jag i sängen och latar mig xD

[GerbilLooover]
0

Jag har varit på dop i Stockholm och är fortfarande kvar i Stockholm. Nu längtar jag hem till mina djur :(

[nathalie44]
0

har spelat på datorn hela dan

ks.gerbil
0

spelat piano och fiol också ;D

ara11
0

#72 åhh kan du också spela fiol är det kul tycker du? Idag har jag spelat tennis och varit på min kompis fest och spelat laserdome.

Lavèn
0

Idag har jag spelat lol och varit ute och gått med min kalv :D

ks.gerbil
0

#73 kul är det absolut!

ara11
0

#75 va bra :)

ks.gerbil
0

jag haft engelska prov jag inte övat något på *såklart harkel* jag haft gympa, vilket inte va kul för jag höll på att bryta fingret, jag skrattade mig genom hela franska lektionen för vi tittade på film som våran lärare sa va jätte bra. språket va ju "absolut" "jätte" barnvänlig och hela filmen i sig va "jätte" barnvänlig, haha fattar inte hur en lärare kan tycka man ska titta på en film som den i skolan hahaha

karro1999
0

Blivit arg och ledsen på min storasyster för hon hade tagit min mobil som låg i min jackficka och tagit en bild på sig själv och skrivit mitt namn på instagram fast jag inte ville det för jag har inte lagt ut någon bil på mig själv eller skrivit mitt namn där jag hade inte bett henne göra det.

Rocksey123
0

Jag har fått popcorn, saft och kollat på film halva dagen i skolan! Dock inte den godaste lunchen….

//Selma

Stay strong, whathever they say.

Lurvas11
1

Varit i stallet :D

Hälsningar Lurvas11Glad

[GerbilLooover]
0

Idag har jag varit i skolan och haft en vanlig fredag, men nu är det äntligen sportlov! 😃

Lurvas11
0

#81 Visst är det skönt! 😃

Hälsningar Lurvas11Glad

ks.gerbil
0

har varit med en kompis :P

ara11
0

Var i stan och gick till 1D world shop och så har jag spelat tennis. :)

[GerbilLooover]
0

Jag har varit hemma hos nathalie44 och tittat på scream 2, gosat med hennes katter och gjort 2 filmer 😃

Gerbilles
0

Har bara varit hemma, ätit godis, spelat Pokémon på mitt Nintendo 3ds och myst med mina gerbilpojkar. 🙂

ks.gerbil
0

varit i skolan och gjort en powerpoint

Gerbilles
0

Varit i skolan och hämtat ett paket från posten. 🙂

[GerbilLooover]
0

Varit i skolan och spelat piano på lektion

[Lisen00joh]
0

Varit i skolan och hemma

[lillakaninen]
0

Skolan och i stallet 🙂

Jossangizmo
0

Skolan och slappat hemma. Skulle egentligen till gymmet med det blev aldrig av :p

karro1999
0

varit i skolan varit hos en kompis varit på scouter varit på majbrasa och varit hemma och slappat

Candy123
0

ja inte så mycket, varit med grannen och varit och ätit på restaurang 🙂

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

[Hamsterdans]
0

Haft skolavslutning idag, varit och badat, tappat min glass på marken, hade inte ens hunnit äta den. Sen blev jag frustrerad och gick och gömde mig, haha. :( Hormoner u know! 🤔

[GerbilLooover]
0

Spelat fotboll med skolan halva dagen, sen dragkamp -.- sen följde en kompis med mig hem efter skolan

Ratzo
0

Vi har haft lekdag i skolan.

nadilda
1

Har inte hunnit med särskilt mycket idag än 😉 Dock så ska jag till en läkare klockan åtta😢 Hatar läkare, sedan en obehaglig operationsupplevelse. Men är ljudöverkänslig så måste hitta en lösning som gör att jag inte behöver ha ont i huvudet varje dag i skolan.

Ffter läkaren blir det i alle fall kull, för då kommer Astrid (en kompis, BettaSplender på ifokus) till mig 😃 Hon ska sova över här, så ska vi snacka massa djur, åka och bada med Dolly, och så ska hon få vara försökskanin när jag ska träna Dolly att inte skälla när det kommer folk och det plingar på dörren ( fast just det vet hon inte än 😛)

Spooki
0

Jag har slutat skolan!!😂😍

Åhh NINJA Ninja

Spooki
0

Jag har dammsugit.

Åhh NINJA Ninja

nora&zac
0

Lekt med min kanin, dammsugit och hjälpt min syrra att bygga kaninhinder!😎

karro1999
0

jag har städat mitt skåp och retat upp min storasyster

nora&zac
0

#102 haha😂

karro1999
0

nu har jag städat toan och retat upp min storasyster igen genom att gå in i hennes rum

Stortroll
0

Jag åkte buss till Lidköping från Skövde med lillsyrran. Tog cirka en timme. Vi skulle hälsa på hos kusinerna där. Efter matten åkte vi och sökte efter charts (vet inte hur det stavas kan vara karts). Ska äta pizza i kväll och se på Sune i Grekland.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer