Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1614 ggr
BlueBäst
0

Snackistråd 53

Här har vi som gott som ordet fritt. Välkommen in och delta i våran trevliga tråd, där vi pratar om allt mellan himmel och jord.

BALLOON

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Lurvas11
0

Först! :D Vag ska ni göra i helgen? :)

Hälsningar Lurvas11Glad

[GerbilLooover]
0

2:a! :P

Jag ska vara hemma :P

[Fruktiz]
0

Jag ska träffa hockeyspelare och tävla i kaninhoppning i helgen :)

ara11
0

Jag ska vara hemma, Städa och vara på middag hos några grannar :) #1 Vad ska du göra? ;)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Lurvas11
0

#4 Kul! :D Jag ska nog bara vara hemma och slappa :)

Hälsningar Lurvas11Glad

ara11
0

#5 Va skönt! :)

Gerbilles
0

#1 Jag ska åka till Skansen idag! 👍

BlueBäst
0

#7 Kul!½ Jag ska nog på stan idag!!

[GerbilLooover]
0

Idag klarade jag ut mitt spel.. 😢

karro1999
0

jag vill byta skola

ara11
0

#10 varför?

Ratzo
0

Har tråkigt.. Vill någon pm:a med mig?

I can't drown my demons, they know how to swim.

karro1999
0

#11 N u vet du ju redan hehe

ara11
0

#13 Haha Aa

BlueBäst
0

Hahhaha

[GerbilLooover]
0

Igår kunde jag ha sett Chester från Linkin Park på tv men såklart hade vi inte den kanalen då 😕har sett filmen förut men det är ju en helt annan sak när man får se honom på tv..

Justbe
0

jag ska till Liseberg med min syrra och min kompis och hennes kompis, ska bli kul (om det inte regnar, fast då åker man de radiostyrda bilarna).

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

karro1999
0

#17 vad kul

Justbe
0

juppp

Justbe
0

juppp

karro1999
0

jag har just sett filmen titanic jag älskar den samtidigt som jag hatar den

Spooki
0

Jag har målat naglarna.

Åhh NINJA Ninja

Candy123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är på hundkurs med boss och syster :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

panini
0

#9 Vad för spel? :)

Lurvas11
0

#23 Kul! Söt hund 😍

Hälsningar Lurvas11Glad

[GerbilLooover]
0

#24 Alice: Madness Returns :)

[GerbilLooover]
0

Haha jag tror det är morgon hela tiden, var uppe hela natten och sen blev jag jättetrött när jag var hos farmor idag och när jag kom hem så la jag mig och sov. Vaknade halv 6 ^^

[Fruktiz]
4

Har varit ute på min första riktiga promenad med den här killen :)

ara11
2

#28 va söt! ^^ Varning lång text! Vilken dag det har varit, Det börja med att jag och min syster ska cykla och köpa jordgubbar och då går jag på vägen och inte efter en halv minut så märkte jag att han som ska fixa vårt larm står och väntar att jag flytta mig från vägen xD haha men jag märkte inte att han kom för att jag prata med min syrra. Sen så kom vi fram till jordgubbsstådet så ska vi betala våra jordgubbar och vi hade 45 st 1:or och en tjugolapp xD Och så kostar det 50 kr så vi får typ stå där i 10 min och ge fram massa 1:or och tjugolappen men han tappar räkningen så vi betalar bara 35, Haha men det pinsamma var ju att jag kunde inte sluta skratta och han kolla typ den där vad-är-det-som-är-roligt minen för han sår ju jätte stel ut, Tycker ganska synd om honom för där kom vi och gedde massa 1:or och han kommer få problem när han ska redovisa vad han har sålt efter som det är för lite pengar. Men vi kom på när vi var påväg hem att vi hade gett honom för lite och jag hade ju gjort bort mig så mycke så jag vägra att cykla tillbaka och bara "du fick för lite pengar kom jag på xD" Sen på eftermidagen ska jag jobba på pappas företag och ge reklam det börjar med att vi ser några irländare som jobbar på en villa och jag märker dom inte förnst jag har gått in till huset fram till brevlådan då står dom där och skrattar och glor, sen går jag förbi igen och dom bara till mig och min syrra "hoja hoja" sen börjar dom as garva, Haha! Sen gå vi i ett område som jag tycker ser väldigt äkligt ut, Det kanske inte var så jätte fara men om man jämför med där jag bor så var det jätte illa. Men på ett hus så hade dom klotrat "party party" och pilar in och på en annan trädgård så hade dom en tupp och hönor i huset och när vi gick förbi öppna dom dörren och då gick dom ut i trädgården xD Haha speciella husdjur xD men jag var väldigt rädd att gå där så då går jag nervöst så det slutar med stt jag råka skrika en främande man i ansiktet :P

[etsan]
0

#29 ahahahaha xD Någon mer som är vaken nu?

[Fruktiz]
0

#29 Ja visst är han :))

Justbe
0

30# jag var vaken men inte inne på barnens men det var en gång jag var uppe till 4:30 morgon tid och skrev här inne. 28#Sååååååååååååå söt 💖

[lillakaninen]
0

Just nu är jag sjukt glad för jag ska träffa en kompis imorgon som har bott i Australien sen augusti förra året och som kom hem i måndags 😃

Spooki
0

kom hem från Paris igår natt.😂

Åhh NINJA Ninja

[etsan]
0

Kom hem från spanien och barcelona och villa franka idag! :D det var så kallt i sveriges kvälls moln!

karro1999
0

imorgon ska jag segla med en kompis hennes pappa och kanske fler det ska bli kul för jag älskar att segla

Gerbilles
3

Har gjort bokmärken som ska se ut som mina gerbiler. 😃

Candy123
0

#37 naww vad sööta :)

karro1999
0

#37 vad gulliga

jag måste köpa en dagbok med lås, för vill skriva med en penna inte på mobilen

Gerbilles
0

#38, #39 Hihi tack! 😃

[GerbilLooover]
0

:c ska åka bil till Malmö på fredag och sen nästa dag ska vi börja åka med buss ner till Spanien, och den här gången ska vi inte stanna på hotell under natten som när vi åkte till Paris, så det kommer bli jobbigt, och att sen vara där i 1 vecka :c hatar värme också, idag har jag varit jättedeppig på grund av värmen och det är ju mycket varmare där… det ska iallafall bli en rolig sak, rensa alla affärer på Linkin Park saker :3

Jossangizmo
0

#41 usch det måste vara drygt att åka buss hela vägen ner till Spanien :o Vi brukar alltid ta flyget dit ^^ Hoppas du kommer ha kul, fast värmen ;) Vart i spanien ska ni? :)

[GerbilLooover]
0

#42 jag gillar inte att åka flyg, fast det är rätt kul att åka buss ändå, iallafall man har musik, när vi skulle rasta förra gången vi åkte buss ville jag fortsätta åka 😛 Vi ska till Calella (stav?) som ligger utanför Barcelona.

karro1999
0

#41 tråkigt att du inte gillar värme och att det ska bli jobbigt att åka buss men kull att du ska till Spanien. 

en av mina bästa kompisar ska åka till Frankrike och gå på Disneyland där

Spooki
0

#44 Är jag din bästa vän? För jag var i Frankrike och jag var på Disneyland.🤪

Åhh NINJA Ninja

karro1999
0

#45 haha, hon vill inte ha iFokus har försökt övertala henne att skaffa, tror hon åker idag

känner mig lite random lyssnar på julsånger mitt i sommaren

Lurvas11
0

Är ute med husvagnen. Vi har köpt en ny :)

Hälsningar Lurvas11Glad

karro1999
0

#47 vad kul

jag tränade igår så har träningsvärk, kan knappt gå

lollynonna
1

vi har fått fyra ur gulliga kattbäbbar❤️

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Jossangizmo
0

NEJ VAD SÖTA!

lollynonna
0

#50 ja jag vet visst är de? vi var inne hos dem nyss också och den ena orangea var störst och den andra minst. de är så söta att man smälter!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

karro1999
0

#49 Gud vad söta, kom ihåg när min kompis hade kattungar, det är jättekul

karro1999
0

jag måste städa hela övervåningen i lägenheten jag bor i idag😭

Gerbilles
0

#49 Aaaw … ❤️😍

ara11
0

Varför händer det alltid massa pinsamma saker, Idag var jag ute med familjen på middag och så skulle vi gå tillbaka till hotell rummet så går jag förbi ett hotell och så hör jag nån skrika "hello" och då kollar jag upp men ser inget och så skriker nån "hello" igen men då tror jag nån pratar med någon annan och så hör jag "hello" igen och då kollar jag upp för jag undrar vem som skriker och då fotar han mig xD och så skriker han "hello" igen och då är jag så dum så jag kollar upp igen och då fotar han mig igen :( sen skriker han igen och då ignorerar jag bara. Haha bara han inte lägger upp på facebook eller någonstans :(

fliza
0

55#OMG breasted (knäppt) Imorn kommer fruktiz till mig här i Stockholm :D !!!!! Men på lördag går vi upp kl 5:00 för att komma upp i tid och sedan ta och åka till Öland på en grym semester. :D

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ara11
0

#56 Haha, Jag vet väldigt knäppt xD Ha så trevligt på Öland :)

lollynonna
0

lala gjorde skuggfigurer XD

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Gerbilles
0

Jag har skaffat lugg! 👍

lollynonna
0

våra kattungar har börjat öppna ögona!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Spooki
0

Jag har målat naglarna (ni kan få bild om ni vill).

Åhh NINJA Ninja

lollynonna
0

#61 jag vill se!! är galen i nagelack!

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Spooki
2

#62 Här är mina naglar. P.s är också galen i nagellack.😍

Åhh NINJA Ninja

lollynonna
0

oohhhh😍 coolt! hade du en sån där smal pensel till det röda?

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Gerbilles
0

Skaffade lugg idag! :D

Spooki
0

#64 Ja, jag har tre st en röd, grön och en lila.😍

Åhh NINJA Ninja

lollynonna
0

#66 jag har en blå och en lååååååååsa.

// Linah 

SolGerbilsidanSol

lizzie20
0

Jag är i Sälen :) jag har varit här i 2 veckor (åker hem imorgon) jag och min familj har plockat massa hjortron (typ 10 liter :O), badat på ett roligt badhus och igår paddlade vi kanot i 4 timmar… :D fast det var läskigt för sista två timmarna åskade det jättemycket o SPÖREGNADE :/ det har varit kul här men nu vill jag åka hem, jag saknar mina gerbiler som är hos min kompis och så ska jag böra göra om mitt rum! (Byta tapeter, måla om lite möbler, nya kuddar osv :)) mitt rum ska vara i färgerna grönt vitt och lite beige/trä ;)

//Lisa :)

Jossangizmo
0

Igår var jag på helsingborgsfestivalen och såg tre band jag ville se! ^^ Såg h.e.a.t , von benzo och the sounds! Super happppyy! :3

karro1999
0

#65 vad kul, vill också ha lugg men får inte,de säger att jag aldrig hade det när jag var liten

men man kanske ändrar sig, tex Taylor Swift klippte lugg när hon va typ 20, hon hade det inte heller när hon var liten

Gerbilles
0

#70 Jag hade lugg när jag var jätteliten, men har inte haft det på flera år! Du kanske kan övertala dom på något sätt? 

Håller med dig, ibland kan man ju vilja göra en förändring. Taylor passar ju dessutom jättebra i lugg! 😃

Candy123
1

Idag när jag gick och ge mat åt kaninerna såg jag att my hade boat och det var ca 9 st eller fler och hon är en dvärg kanin!! Och för några dagar sen har edith fått sin kull på två ungar

BlueBäst
0

#72 ojjj vilka småttingar;)

[GerbilLooover]
0

yay, hemma från spanien nu :D eller i sverige iallafall, är på ett hotell i Lund nu och imorgon ska vi köra hem igen :)

karro1999
0

#71 Jag lyckades övertala dem en gång, men sen kände jag att jag ville vänta,jag tycker också Taylor passar bra i lugg, mina kompisar tycker jag skulle passa i det.

#72 Aww vad gulliga.

Gerbilles
1

Har storhandlat åt gerbilerna så har nu två nya trähus, två höhus, en ny påse mat, en ny matskål och 25 kg Chinchillasand i mitt rum. Lyxigt ska det va! 😎

[GerbilLooover]
0

nån som har tips på vad man kan rita? c:

Spooki
0

Jag har målat naglarna!!😍 (dålig bild)

Åhh NINJA Ninja

Candy123
0

Nam Nam älskar ben&jerrys!

[GerbilLooover]
0

Ritade min gerbil Nalle c:

Gerbilles
0

#80 Åh va söt, du är jätteduktig! 😃

Hur fick du den att se ut som en gerbil? Tycker det är så svårt haha

Lurvas11
0

#80 Snyggt!

Hälsningar Lurvas11Glad

[GerbilLooover]
0

#81 tack! Haha vet inte, tycker också det är svårt och det blev jätte konstigt först men sen fick jag till det på nått sätt :P #82 Tack :)

[ElinTjej]
0

Nu sitter jag å äter popcorn undrar vad erat favvo snack är!!?

[GerbilLooover]
0

#84 Goouudiees 😉

Candy123
0

Haha bambis jag vann de i familje kampen :)

Candy123
0

:)

[Bambis]2
0

Nu van ja te!! :DddddddD :DDDD

karro1999
0

jag har träningsvärk i handen, måste laga mat snart

karro1999
0

jag hittade en som var min vän i förskoleklass på facebook, har skickat vänförfrågan, hoppas han kommer ihåg mig annars blir det pinsamt

[GerbilLooover]
0

Hörde precis 49 sekunder från en av Linkin Park's nya låtar (tror den kommer med i nästa album) och nu är jag hyper och allt 😃 Hörde också en remix på min favoritlåt av dom som kom ut det här året förut, så det här är en bra dag för mig c:

karro1999
0

#91 Låter som mig med Taylor Swift istället för Linkin Park.

Gerbilles
0

Igår såg jag Monster University på bio och ärligt talat var jag på väg att börja gråta haha, Randall var så söt! ❤️

En jättebra film, speciellt om man sätt den första, Monsters inc!

karro1999
0

Det hände en pinsam sak när jag gick in i en affär idag, när jag gick in sa den som jobbade där hej, jag försökte säga hej men sa något konstigt som inte ens var ett ord, det var jättepinsamt

ara11
0

Jag nästan hoppar av lycka för jag ska kankse få en egen undulat!! :D Min syster har en undulat redan som älskar att leka och gosa med och nu så jag kanske få en! :D Mina föräldrar tvekar för att dom vill inte ha fler djur i huset men jag hoppas jag får en!! Ifall jag får så ska den kanske heta Mozart, Har ni några bra namnförslag?

[GerbilLooover]
0

#95 Vad kul :D Haha sött namn också, ska den bo tillsammans med den första undulaten?

ara11
0

#96 Tack, Jag tänkte det! :) Fast när jag köper den ska den bo själv men sen kommer den flytta in hos min första undulat :D

[GerbilLooover]
0

#97 Okej, ja det är ju smart om man vill få den tam :) Mina är tyvärr inte tama, men dom va ganska gamla när vi skaffa dom också :/

karro1999
0

jag är jättetrött pga min allergi,är bortrest men glömde mina allergitabletter hemma, som tur är åker jag hem imorgon

Lurvas11
0

Hälsningar Lurvas11Glad

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer