Arga tråden 2
En ny tråd där vi kan vara arja.
Men glöm inte att ett gott skratt förlänger livet sägs det
Tänk på att sajten regler gäller även i denna tråd
Ja är inte arj i da för ha kulit nu å ska äta kinamat ute. fast ja är arj på väder för de är inte fint
#1 Vädret är npg lika över nästan hela landet. Jag håller med dig om vädret. Det är inte kul alls med vädret nu.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
jag är arg på pappa för att han säger tt jag inte gör någonting och att hnsäger att jag inte kommeratt öv på engelska provet men han är nästan aldriig hemma så han vet inte vad jag gör
Jag är arg för att The Hobbit har fått 15-årsgräns!!!!!! Hoppas de ändrar det innan premiären har varit…
#5 NEEEJ! Jag o min familj som hade tänkt gå på den .. :( Hoppas dom ändrar! Förstår hur alla twillight-fans känner sig nu … (;
Är arg på att jag har no prov på torsdag nästa vecka och läraren gick igenom idag det och jag fattar noll vet inte vad jag ska ta mig till :( Snälla någon som vet? Någon som kanske är duktig på no som kan hjälpa mig? Jag kommer inte att lyckas bra!!! :( :( :( Är också arg på en kille för på dansprotjekt på idrotten ska man hitta på dans till valfri låt och en kille i gruppen bara bråkar och stiker så han kommer troligvis få F och då är det gruppens fel! :( Men vad ska jag göra om han vill få F varför mitt fel han valde de själv!! :(
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! JAG är så arg för att dom har höjt åldergränsen på twilight !!
Katt bajsa i mitt RUM
6# ja, samma här X(!!! Jag menar, jag har väntat på att se den i ett år:(((
Min katt är så jobigg han ska riva ner presis allting -.- ´
#10 Det är ju dessutom en barnbok, så den borde ju inte vara så läskig .. 
Hur kan ni ens vilja se the hobbit? 27 djur dog under den inspelningen!!
I can't drown my demons, they know how to swim.
De dog visst.
de dog i stallet därde fick vara inget de har att göra med. står det
här kan du läsa vad peter har att säga så klarnar nog allt
http://www.facebook.com/notes/peter-jackson/animal-allegations-on-the-hobbit/10151300381651558
Förlåt, förstod inte vad du skrev först eftersom att du inte använder punkter.
De dog för att det var för lite säkerhet.
ursäkta att jag stör men .. bråkar ni ? 
Nej vi bråkar inte.
Okej C:
Hallå härinne!!
En trevlig ton ska vi ha fast detta är den arga tråden.
Vi kan tycka och tänka och även ha lite fel ibland också Vilket allt tillhör det normala.
Först har vi en väldigt viktig regel härinne på sajten. Det är faktiskt okey att stava fel, vilket innebär även att man kan glömma en punkt eller ett frågetecken. Det kan hända lika lätt som man stavar fel.
Nu kommer vi till det med ang filmen "Hobbit" Visst var det djur som dog, det säga 27 stycken totlalt, men det är ingen säker siffra heller.. Men Se!! Men!! Det var inte under själva filminspelningen för filmen "Hobbit" Djuren bodde på en farm helt utanför filmteamet. Farmen hade i sin tur dåliga hagar och även marken var ej ok. Det var några djur som rymde (får) som då föll ner från en klippa bland annat, Andra djur föll ned i slukhål. Men själva inspelningen är oklanderlig
Så det är farmen där djuren bodde under tiden som är under utredning och inget alls knyts till filmteamet. Utan enbart farmen och dess anställda.
Så glöm ej att man kan tycka annat som sin nätvän tycker. Men att även vi tycker annat så är vi inte otrelliga mot andra, samt en viktigt sak. Alla kan ha fel ibland, det gäller alla så även mig fast jag är bäst så har jag fel…
Skämt o sido. Ni vet nog vad jag menar. ni är både duktiga och trevliga här på sajten.
Mvh medde Sajtvärd barnens
Jaha. Då är det aftonbladets fel för de skrev att djuren dog under inspelningen.
Jag är arg på mig själv för att min engelska är så sjukt dålig, att jag börjar gråta jättelätt, att jag har fobi för att prata med folk och fobi för att prata inför klassen :( Och för att göra bort mig/misslyckas med något.
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Det är så kallt ! ( burr )
jag är ur för jag är ,trött,hungrig och har ont i knät
jag är arg för det är ISKALLT
Jag är inte så arg, men nu är det lite för kallt ute!
Jag är sur/arg för att vi skulle åkt skridskor i skolan på idrotten, men det var -20 så vi fick ha idrott inne (i våra vanliga kläder dessutom, för ingen hade med sig idrottskläder).
Kan det inte bara bli vår nu? :((( Så skönt när det börjar bli typ 15-20 grader ute så man slipper ha jacka och kan gå ut i converse osv, utan att bli sjöblöt.. ^^
JAG ÄR SÅ ARG PÅ DEN HÄR ***** VINTERKYLAN :@
Tack nu fick jag skriva av mig lite xD
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Ja är arj Sverje fick stryk mot finnland i hocky i da å kom sist
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
Jag är arg eftersom det är såå många som slänger skräp i naturen!! Folk bara dricker en jouice och sen slänger paketet på marken. Jag har sett många djur som hsr dött pgs det och det är inte vackert!!!!!!!!!! En av mina "kompisar" gick ovh kastade ett papper i en sjö fast det fans TVÅ papperskorgar precis bredvid honom! Jag blev så*** sur så jag skällde ut honom rejält!!!!! En gång när jag var på scoutläger såg jag en liten fågel som hängde upp och ner i ett träd intrasslad i fisketråd! Den hade hängt där ett bra tag eftersom det nästan bara var skinn(fjädrar)o vh ben kvar… :'( Är det så j*** svårt att kasta saker i en papperskorg!?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
May you always be a "peaceful warrior in training…"
Jag känner mig jätte arg och ledsen på min mamma. Min bästa killkompis ska ha fest på lördag och bara för min mamma inte vet riktigt vem det är så säger hon att hon inte får!! Men jag orkar inte bry mig om henne hon bryr sig inte mycket om mig så varför ska jag bry mig om henne!! Jag tänker göra allt för att gå och vi ska ändå inte göra något på lördag! :(
Jag är arg för att i helgen ska det vara typ "skötarmys" som alla skötare får gå på i stallet, och så ska vi resa bort
Det är juh nästan aldrig, varför kan vi inte stanna hemma just den här helgen?
Så därför är jag arg på mamma och pappa…
Jag är arg för att min mammas dumma unge är så ***** irriterande! Den dumma ungen sitter och sjunger vid matbordet jag blir så irriterad. Hatar den!! Den förstör allt. Jag hatar henne och tänker aldrig kalla henne för min lillasyster för jag hatar hatar hatar henne!! 😡
Jag är arg för att mitt godis är slut.
Jag är arg för snart börjar skolan igen och vi har prov på fredag.
Jag är arg för att "Forest of secrets" Som är nästa del i warriorcats min favoritserie inte finns på bibblan!😡
Portal Is Love, Portal Is Life.
#43 Kan du inte fråga om den går att beställa hem.
Ska kolla det.
#45 Hoppas det ordnar sig, så sliper du vara arg och kan skriva i den glad tråden i stället👋
ja.🙂
…-.- blööööhhhhh!!!!!!! -.- jag som var på väg att skaffa tuppkam -.- nee…så klart måste min bror stoppa mig och säga att jag vore pinsam om jag gjorde det -.- kom igen -.- fast…de här gör ju inget…ska ju endå fixa en grym frisyr liten senare :D
Jag är arg för att jag ska till frisören.
#49 det går nog bra (det är ju knappast så att du kmr att råka klippa av nästan allt ditt hår!!!! -.- det hände mig förra året -.-)
#50 Ja, men jag tycker verkligen inte om frisörer, dom bara drar i håret på mig så det känns som att dom ska dra av det 😮
#51 :/ försök att fokusera på något annat…t.ex lyssna på något du gillar (…jag brukar lyssna på punk…t.ex Imperiet, misfits,Ebba Grön, Iggy pop,etc…)
Ååh, jag råkade precis puta min pennvässare så att den ramlade ner och allt "pennludd" åkte ur, så nu är hela golvet fullt med "pennludd" … 😐
Jag är inte arg men jag är så besviken på mig, Vi fick tillbaka våra svenska nationella prov idag och jag fick B på läsförståelsen vilket jag är glad över och så fick jag bara D i dom två andra så Fick bara D i slutbetyg på proven!! :(Jag är jätte sviken eftersom jag gjorde allt jag kunde men ändå ska allt bli så dåligt :(Min mamma kommer bli jätte arg på mig för hon vill att jag ska ha toppbetyg så kommer inte sägs vad jag fick men hon kommer ändå se på utvecklingsamtalet mitt resultat eftersom det är det ända vi kommer prata om :(
Jag är arg för att albumet Notes From The Underground inte finns på Spotify, min absoluta favoritlåt finns på det albumet.
😕
Men måste lyssna på dumdum Youtube som har sämst ljud. 😕
PJUM
#55 :O sämst ljud?! sämst ljud=AWESOME!!!!!..oj…snackar vi Black Metal elr..?
#56 Näe, inte ens i närheten, eller någon av låtarna kanske har liiiite inslag av nu-metal, men annars, näe.. Deras andra album låter såå mycket bättre på Spotify, så kommer youtube där och allt låter bara "flummigt" -.-
PJUM
Arg på mig själv för att jag inte kan hålla tyst, när jag väl hade "min egna grej", så började jag babbla på och nu är den inte det längre. :'(
PJUM
Arg för ja vart lurad i da
Vad för lur?
Jag glömde att lura nån idag xD
60 Nån sa hon var i amerika å så va hon hemma
Jag är inte arg men jag känner ledsen, för jag ska till tandläkaren nu i maj och jag har en tid kl 9:10 Då jag måste ha skjuts dit och till skolan och jag vill att pappa är med för mamma jobbar, men nu sa pappa att han måste jobba också sedan klippa sig så nu måste jag vara själv, Vilket jag absolut inte vill, Jag är liksom 12 år. Det är jobbigt för min pappa bryr sig aldrig om mig det ändå mamma och pappa gör är att jobba och jobba!
Jag äe arg för att det känns som om ingen bryr sig ett sk*it om djur ovh natur. Vi.människor måste öppna ögonen, se vad det är vi håller på med! Vi tror att vi har total kontroll över våran planet med där har vi fel. Vi förstör vår planet ovh världen löper amok! Miljöförstörningar, växthuseffekten, allt för mycket plast i naturen. Och våra medmänniskor? Vi tar liv, hela tiden. Tjuvskytte, mördare, människor som ROAR sig med att plåga andra levande varelser… Människorna har bliivit monster!
Jag är arg för att puberteten finns
#66 😉
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Jag är arg för tennis träningen gick s*it och på min tränare som stog och skrek att jag var dålig och att jag måste lyssna på honom! :( Min tränare ska ju vara där för att stötta inte för att skrika att jag skjuter dåliga bollar!
#68 Klart han ska stötta å att skälla kan ju stötta de å
#69 Tack, Du tänker helt rätt :)
Snälla ta bort mina inlägg #65 och #34 :)