Warrior cats guide!
Då boken ska översättas, tänkte jag att jag kunde skapa en guide för de olika karaktärerna, uttrycken, och medicinen. Det kan vara lite svårt att förstå boken om man inte har en guide. Vi börjar väl med Rusty/Firepaw då. 🙂
Namn: Rusty/Firepaw.
Kön: Hane.
Rank: Lärling.
Klan: Thunderclan.
Beskrivning:
En hane med ginger-päls. Pågrund av hans rötter som en huskatt tror inte alla katter att han egentligen är lojal till sin klan. Han har klanens starka, och smarta ledare som sin mentor. Som huskatt har han alltid drömt om att bli en fri katt, att få vara ute, springa fritt och jaga! Vid ålder av sex månvarv, bestämmer han sig för att utforska skogen. Där träffar han tre vildkatter, som erbjuder honom ett nytt, fritt liv ute I skogen. Firepaw gör allt för att bevisa att han är precis lika mycket värd som en skogs-född katt. Han vet var gränsen mellan rätt och fel går, och skulle bryta mot stjärnornas regler för att göra det som han vet är det enda rätta.
Portal Is Love, Portal Is Life.
Namn: Ravenpaw.
Kön: Hane.
Rank: Lärling.
Klan: Thunderclan.
Beskrivning:
Ravenpaw, en ung svart hane. Ravenpaw är en väldigt skygg, och rädd katt. Han har lätt för att få unga vänner, men litar inte helt på vuxna katter. Han är en av Firepaws bästa vänner, tillsammns med Graypaw. Ravenpaw var med när slaget vid solstenarna inträffade, och efter det har han varigt väldigt rädd för sin mentor, Tigerclaw. Av någon anledning hamnar Ravenpaw hela tiden i farliga situationer, kan det vara så att någon försöker döda honom?
Portal Is Love, Portal Is Life.
Tass
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#2 skriver du tass istället för putt?
#3 det brukar jagmockså skriva :) och så får man inte skriva bara putt på barnens! :-)
#3 Haha näe.. Trodde det kanske var något mer som var intressant att se? ;P
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#0: Rost / Eldtass sen är det Korptass
Tjena^^