Barnens iFokus

Barnens

Etikett: skolan-och-fritids
Läst 640 ggr
Lilllufsen
0

Var de som du tänkt dej

Nu ha vi vart i skolan nån tid å vart de som du trodde eller vart de bättre eller dåligare än du tänkt

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

ara11
0

Som jag tänkt mig, Första veckan var skolan jätte dålig för mådde inge bra i klassen men nu när jag börja komma inte så gillar jag klassen ganska mycke :D Hur var det för dig?

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

[GerbilLooover]
0

De va bättre, hatar verkligen skolan så förväntade mig att det skulle va jätte hemskt eftersom jag alltid mådde dåligt kvällen innan skolan förra terminen

Lilllufsen
0

Ja kom i bråk i början å slåss med två killar för de börja reta min nya granne å kompis å nu reta dom han inte mer. annas är de som vanligt å de är kulit

Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!

ara11
0

#3 Oj! Men det var inte schysst, Men det var fint av dig att försvara din granne.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Ratzo
0

Det var bättre än jag tänkt mig.

I can't drown my demons, they know how to swim.

karro1999
0

bättre än jag tänkt mig, vi har fått en ny bättre lärare

Jossangizmo
0

Bätte än vad jag förvänta mig! Trodde det skulle vara svårt att skaffa vänner men jag fick kompisar första dagen och idag är hela klassen en stor grupp :)

Denna kommentar har tagits bort.
fliza
0

8an är bättre en 7an! Min lärare säger till och med att  7 har det jobbigast i skolan med prov och läxor!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Gerbilles
0

Sämre, en av mina bästisar har bytt skola och allt är bara blää.