Var de som du tänkt dej
Nu ha vi vart i skolan nån tid å vart de som du trodde eller vart de bättre eller dåligare än du tänkt
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
Som jag tänkt mig, Första veckan var skolan jätte dålig för mådde inge bra i klassen men nu när jag börja komma inte så gillar jag klassen ganska mycke :D Hur var det för dig?
De va bättre, hatar verkligen skolan så förväntade mig att det skulle va jätte hemskt eftersom jag alltid mådde dåligt kvällen innan skolan förra terminen
Ja kom i bråk i början å slåss med två killar för de börja reta min nya granne å kompis å nu reta dom han inte mer. annas är de som vanligt å de är kulit
Bästa sajten på internet? Barnens iFokus så klart!
#3 Oj! Men det var inte schysst, Men det var fint av dig att försvara din granne.
Det var bättre än jag tänkt mig.
I can't drown my demons, they know how to swim.
bättre än jag tänkt mig, vi har fått en ny bättre lärare
Bätte än vad jag förvänta mig! Trodde det skulle vara svårt att skaffa vänner men jag fick kompisar första dagen och idag är hela klassen en stor grupp :)
8an är bättre en 7an! Min lärare säger till och med att 7 har det jobbigast i skolan med prov och läxor!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Sämre, en av mina bästisar har bytt skola och allt är bara blää.