Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1093 ggr
fliza
0

Vilket land kommer du ifrån?

Vilket land kommer du ifrån? 

Jag är halv greek cypriot (pappa)  och halv svensk (mamma) men jag är född i sverige =) 

När folk frågar om jag ser mig mer som svensk en cypriot så säger jag oftast och jag ser mig som 50% av båda för det är det jag är.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

karro1999
0

Jag är från Sverige.

BlueBäst
0

Helsvenskk

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Jossangizmo
0

Helsvensk, fast jag känner mig liiite spansk inombords haha ^^

tusstuss
0

Både mammas och pappas släkt kommer ursprungligen från Finland, men båda mina föräldrar, och dears föräldrar, är födda i Sverige. :)

Portal Is Love, Portal Is Life.

Gerbilles
0

Min farmor är från Ryssland, men hon flyttade hit när hon var barn och båda mina föräldrar är födda i Sverige, så anser mig som svensk. 😛

[GerbilLooover]
0

Jag är svensk

[Springerpoo]
0

Jag är född i Sverige men min mamma är hel finsk och min pappan är halv finsk, men båda är födda i Sverige. Det är min farmor, mormor och morfar som är födda i Finland. MEN jag känner mig mer engelsk än svensk 🤪Så jag vet inte vad jag är ^^

ara11
0

Jag är 50% slovensk och 50% svensk, För mamma är slovensk fast hon är född i sverige men mormor och morfar är födda i slovenien och pappa är svensk.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Pétit
0

Svensk. (:

Men min pappa släktforskar mycket och har upptäckt att våran släkt kommer från norge eller långt uppe i norrland , men det är som sagt mååååånga år. Men jag har  norsk/samiskt/svensk blod! ^^

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

[etsan]
0

Min pappa och hans släkt är helsvensk, men min mamma och hennes släkt är samiska. Så jag är halvt helsvenkt halvt samisk.

Candy123
0

Finlandsvensk 😃

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

lizzie20
0

Både min farmor och mormor kommer från Finland men båda flyttade till Sverige sedan så båda mina föräldrar är födda i Sverige alltså är jag Svensk (antar jag ;)) och min farfar kom från Danmark… Men ser mig inte som Dansk alls haha ;)

//Lisa :)

fliza
0

Intressant att läsa 😃

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Stortroll
0

Helsvensk så vitt jag vet

Titta gärna in här ---> Min blogg

lollynonna
0

svensk fast min låtsas pappa kommer från finnelandet;)

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Spooki
0

Hel svensk tror jag.🤔

Åhh NINJA Ninja

[lillakaninen]
0

Är lite norsk men annars helt svensk 😃 Fast jag känner mig på något sätt tysk 🤔 Haha don't ask me why

Justbe
0

Min mamma r Rumänsk

Min pappa r Rumänsk

Jag är dock född i Sverige

så jag vet inte

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

nora&zac
0

Pappa är tysk och mamma är svensk men jag är född i Sverige.

[nathalie44]
0

Svensk😛

tindra8899
0

mamma är kines och pappa är svensk 😃

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

tindra8899
0

#17 haha

HjärtaVila i frid Vanilj & MollyHjärta

Quenzi
0

Halvfinne

PJUM

Lavèn
0

jag är helsvensk, helvärmlänsk!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

fliza
0

Min släkt är sprid överallt, mammas sida helsvenskt. Pappas sida blandat överallt!  Här kan du läsa en del av min släkt och ursprung. 

Min storebror i Australien ( Halv australiensk halv Cypriotisk)Bor i Australien. 

Jag ( Svensk och Cyperiot) 

Äldsta lillebror (Engelsk och Cyperiot ) Bor i England

Yngsta lillebror bor med pappa på Cypern och är (hel Cypriot.)

Farfar ( Italiensk och Australiensk)

Farmor ( Hel cypriot)

Pappa ( Halv Cyperiot, 15% Italiensk 15% Australiensk. Med mest släkt från Cypern och född på Cypern. )

Mamma (Helsvensk)

Mormor (Helsvensk)

Morfar (Helsvensk)

[Lisen00joh]
0

Adopterad från Kina

Candy123
0

Finlandssvensk :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

fliza
0

Nu på kommit att jag är, svensk och 25% Cypriotisk och 25% Australiensk 👍 Nu är det nästan exakt

26# Häftigt =)

Jessiegirl1811
0

Är heltysk. Mina föräldrar, morföräldrar och farföräldrar är från Tyskland. Jag flyttade till Sverige 2008. :)

http://ask.fm/JessicaReips