Vilket land kommer du ifrån?
Vilket land kommer du ifrån?
Jag är halv greek cypriot (pappa) och halv svensk (mamma) men jag är född i sverige =)
När folk frågar om jag ser mig mer som svensk en cypriot så säger jag oftast och jag ser mig som 50% av båda för det är det jag är.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag är från Sverige.
Helsvenskk
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Helsvensk, fast jag känner mig liiite spansk inombords haha ^^
Både mammas och pappas släkt kommer ursprungligen från Finland, men båda mina föräldrar, och dears föräldrar, är födda i Sverige. :)
Portal Is Love, Portal Is Life.
Min farmor är från Ryssland, men hon flyttade hit när hon var barn och båda mina föräldrar är födda i Sverige, så anser mig som svensk. 😛
Jag är svensk
Jag är född i Sverige men min mamma är hel finsk och min pappan är halv finsk, men båda är födda i Sverige. Det är min farmor, mormor och morfar som är födda i Finland. MEN jag känner mig mer engelsk än svensk 🤪Så jag vet inte vad jag är ^^
Jag är 50% slovensk och 50% svensk, För mamma är slovensk fast hon är född i sverige men mormor och morfar är födda i slovenien och pappa är svensk.
Svensk. (:
Men min pappa släktforskar mycket och har upptäckt att våran släkt kommer från norge eller långt uppe i norrland , men det är som sagt mååååånga år. Men jag har norsk/samiskt/svensk blod! ^^
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Min pappa och hans släkt är helsvensk, men min mamma och hennes släkt är samiska. Så jag är halvt helsvenkt halvt samisk.
Finlandsvensk 😃
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Både min farmor och mormor kommer från Finland men båda flyttade till Sverige sedan så båda mina föräldrar är födda i Sverige alltså är jag Svensk (antar jag ;)) och min farfar kom från Danmark… Men ser mig inte som Dansk alls haha ;)
//Lisa :)
Intressant att läsa 😃
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
svensk fast min låtsas pappa kommer från finnelandet;)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Hel svensk tror jag.🤔
Åhh NINJA 
Är lite norsk men annars helt svensk 😃 Fast jag känner mig på något sätt tysk 🤔 Haha don't ask me why
Min mamma r Rumänsk
Min pappa r Rumänsk
Jag är dock född i Sverige
så jag vet inte
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Pappa är tysk och mamma är svensk men jag är född i Sverige.
Svensk😛
mamma är kines och pappa är svensk 😃
Vila i frid Vanilj & Molly
#17 haha
Vila i frid Vanilj & Molly
Halvfinne
PJUM
jag är helsvensk, helvärmlänsk!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Min släkt är sprid överallt, mammas sida helsvenskt. Pappas sida blandat överallt! Här kan du läsa en del av min släkt och ursprung.
Yngsta lillebror bor med pappa på Cypern och är (hel Cypriot.)
Farfar ( Italiensk och Australiensk)
Farmor ( Hel cypriot)
Pappa ( Halv Cyperiot, 15% Italiensk 15% Australiensk. Med mest släkt från Cypern och född på Cypern. )
Mamma (Helsvensk)
Mormor (Helsvensk)
Morfar (Helsvensk)
Adopterad från Kina
Finlandssvensk :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Nu på kommit att jag är, svensk och 25% Cypriotisk och 25% Australiensk 👍 Nu är det nästan exakt
26# Häftigt =)
Är heltysk. Mina föräldrar, morföräldrar och farföräldrar är från Tyskland. Jag flyttade till Sverige 2008. :)
http://ask.fm/JessicaReips