Djurskötare!
Hej! Imorrn ska jag på djurskötarkurs:D vi ska sköta bland annat grisar,hästar,getter,får,höns kaniner mm. Längtar!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Åh va kul! Är det på prao eller nått sånt? :P
#1 vet inte vad det kalladXD Men man kommer dit en gång i månaden och sköter djuren.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
haha okej :P kul iallafall, skulle va kul om vi gjorde nått liknande i vår skola ^^
#3 det är inte med skolan. +det ska bli så kul att sköta djuren -vi måste åka vid 7 på morgonon
jahaaa, juste du skrev imorgon, tänkte att de va skola imorgon och blabla x)
Vad kul! :)
#8:)
Gud vad kul, såå avis!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Vad roligt! :)
//Lisa :)
Var där idag och det var så KUL! Det är lite av min dröm att sköta bondgårdsdjur men vill inte på en bondgård. Så det är bara för perfekt! Kommer bilder snart:D
#13 åh de liknar en shettis på min ridskola som jag älskade när jag va yngre :3 tyvärr är han död nu :c
Det fanns fler djur men fotade inte alla