My little pony...
Jag är en ganska stor tjej, men jag tycker ändå jätte mycket om My little pony! Och då menar jag JÄTTE! Jag tycker att världer som dom lever i är snäll och bra, och ingen är elak! Det borde vara mer så här, i vår värld! Kalla mig barnslig eller vad ni vill, med min åsikt står FAST! JAG TYCKER OM MY LITTLE PONY OCH DET STÅR JAG FAST FÖR!Våga ni också, detäinget fel att tycka om tex. My little pony även om man är ganska stor!
Love my
Ruffe!
Älskar KIF! Bäst bäst bäst!
Min kompis gillar också det där och 2 andra varianter.
En är läskig/äcklig(blod o sådant) den andra är äckllig (alltså äckliga ord o de gör konstiga saker som t.ex. skricka alcohol,röka slita av huvuden , få en blä sak m.m 🥶
En annan gillar barbie
Jag gillar Kalle Anka tidningar (ifall det nu är barnsligt :P )
Äsch! Jag är 18 år och tycker att My Little Pony är super! 🤗
Yess! Ni är coola!🤗🥳❤️✨
Love my
Ruffe!
Älskar KIF! Bäst bäst bäst!
Min killkompis älskar my little pony, jag gillar det också och vi är 14🙂
Min pojkvän är en så kallad "Brony" (en kille som gillar MLP) och han är 20 år :P han kollar bara på G4 (Friendship is magic) och väntar spänt på den nya säsongen som släps nu i november :)
Min syrra älskar MLP
Hälsningar mig, Brownie och Ville 
Jag gillade MLP som mindre, men håller inte på med det längre.
Tycker att det är bra att du håller för det du står för! Min mamma tycker att jag är för stor för Schleich (samlingsdjur) och har mer än 170 saker från schleich men som sagt min mamma gillar det inte…
Hey, jag är 27 och samlar på både Pony(från 80 - 90-talet), Barbie, Hello Kitty och även Sailor moon.
Jag tycker att gillar man saker så får man hålla på med dom hur länge man vill. Lekte med Barbie tills jag var 14.
Håll er ung i sinnet för det mår man bäst av. :)
Måste säga att det är ganska kul att vara "stor" när det kommer till ponnys och andra saker man samlar på, för då kan inte någon mamma eller pappa gnälla på att det man köper är onödigt eller dyrt, för man väljer själv.
Ja jag vet att jag inte får vara här som vuxen, men ville bara säga att det är inget att skämmas för. 🙂

Memento mori

Medarbetare för Julen
Jag gillar käpphästar, dom är ju så roliga. 😃
Har dock ingen själv.
//Flöffo