Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 500 ggr
Jossangizmo
0

Vad händer på jullovet?

Vad ska ni göra på jullovet? Vem ska ni fira jul med? :)

Justbe
0

Jag ska åka till Rumänien och fira jul med mormor, morfar och andra kusiner.

Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.

Jag är en medis på Barnens iFokus.

ara11
0

jag ska vara hemma och fira jul med mormor och morfar, Jag ska också till mormor och morfar :)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Candy123
0

Skall vara hemma och fira och sen när lovet tar slut far vi till Cran canaria (stavning?)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

BlueBäst
0

Hemma:)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Jossangizmo
0

Jag ska fira hos min mormor och morfar, den 29:e ska jag till ullared 😃

Alexxiis
0

Mitt jullov börjar idag (fredagen den 20e) och på lördag är det ridavslutning och fredagen den 27 är det Hoppträning. Annars så ska jag nog mest vara hemma förutom på Ny år! :)

[ElinTjej]
0

På julafton ska jag vara hemma hos min farmor och farfar. Vi är var annat år hemma hos mormor å morfar och var annat år hemma hos farmor å farfar. På nyår ska vi åka hem till mamma och pappas kompisar. 🙂

Hannhis
0

#6 så du är också ledig idag?🙂

Mvh Shy och Hannah

Alexxiis
0

#8 ja! 😉

Flöffo
0

Jag ska sova. Och äta. Sen måste jag ut och köpa paket någon gång efter jul. På Ny År ska jag vara med familjen, kommer inga släktingar detta året. Vi måste ta in vår kvist och dekorera kom jag på nu (det blir bara en fjärdedels julgran i år på grund av bebisen och renoveringen). 🙂

//Flöffo

[[tjattehonung]]
0

Vi ska passa en hund :)

[etsan]
0

2 av mina kusiner, min moster och två tollare (hundar) kommer hit imorgon och åker på annandagen. På annandagen åker vi också till min farmor och äter julbord och i mellandagarna spelar brorsan innebandycup i uppsala och jag är med som hejjarklack och moraliskt stöd ;-). Då tänker jag även mellandaga shoppa lite på rean. Nyår firar vi hos några kompisar som bor ca 500 meter från oss tillsammans med massa genemsamma vänner (Blandannat min bästis som mina föräldrar känner hennes sen måånga år tillbaka.). Efter det ska jag bara njuta av lovet, vara med kompisar, facetime:a, vara med hamstrarna, rida, konståkningsträningar osv.