Scout? :D
Hej! :D
Är det någon av er som är scouter? :)
Själv är jag Äventyrare just nu, Alltså 6-9:ans grupp :)
Går ni/ har ni gått på scouter skriv här i vilken grupp :D
Jag har gått när jag var liten men minns inget XD
vad gör man som scout? o_o
Malteråttan (L)
#1 Okej ^^
#2 Man leker xD Nämen man lär sig vara ut i naturen och man åker på massor med roliga läger. Man tar olika märken, Typ kniv märke och så :D
Jag har gått när jag bodde i Belgien ;).
/ Tilda
jag ska sluta på scouter för att börja på sjöscouter jag är äventyrare
jag är scout :D jag går i en grupp med 12-13 åringar typ :s jag har glömt vad det heter x) jag var just på läger :)
#6 jag tror du menar äventyrare . vad går du i för scoutkår .vad hette du lägret du var på.
#7 ja antagligen :P äähhmmm :s jag vet inte riktigt ska kolla :P vet inte det heller(känner mig korkad x) ) men det var i Brittmas typ :S stallarholmen
Testade sjöscouter en gång, det var inget för mig faktiskt, haha…
//Caroline
jag började på sjöscouter igår det var jätteroligt (det var jag en kompis 2 tjejer till och en massa killar)
det var en kille i min nya klass som går där
ja det är det. det känns bara lite konstigt.
#12 Oh! Skoj! :D
Scout? No, thank you x)
Funderar på att bli Scout !
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#19 det tycker jag du ska.jag har ändrat mig ska börja på vanliga scouter igen
jag saknar kompisarna och det ska komma en tjejledare.min scoutledare ringde också och ville ha mig tillbaka.
ja egentligen ville han prata med*******föräldrar jag var hemma hos henne och hon sa det och då sa han att han ville ha tillbaka mig
jg slutade igen för att spela innebany men nu har jag slutat spela innebandyså jag har börjat på scouter igen.
Jag är en äventyrare och kom precis hem från ett läger🙂
Jag går! Är utmanare och går minst mitt åtonde år, brjade när jag var 7 och är nu 16! Älskar dte så mycket!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag har varit fast är inte längre.
Åhh NINJA 
Någon som kan förklara vad äventyrare, utmanare mm är? :)
#30 det är de olika åldersgrupperna, jag är äventyrare eftersom att jag går i 8:an. hoppas du förstår, är ganska dålig på att förklara