Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 3893 ggr
BlueBäst
8

Bertie botts beans every flavour

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag var i stockholm för några veckor sedan köpte jag dehär (HARRY POTTERNÖRD!!!). I förmiddags testade jag och min kompis de. Vi blundade och tog varsin böna. Man var tvungen att äta den utan undantag!!! Min kompis fick Svart peppar, hon tyckte inte att den var god men ingen chock heller. Jag fick ruttet ägg. Så fort jag stoppat den i munnen fick jag värsta kräkreflexerna. Jag slängde bort den direkt… Och, det smakade verkligen ruttet ägg. Alltså, vi kunde aldrig tro att de skulle smaka som de hette! (Men jag antar att allt är möjligt i USA). Sen ville jag bara gråta i 194215146 år :/// Efter 100 glas vatten och en tandborsting (allt för att få bort smaken) kunde vi fortsätta provsmakningen. Denna gång fick jag Körsbär och Jenny, som min kompis heter, kanel. Jag gillar inte körsbär men det var ju inte äckligt på DET sättet. Kanel tyckte jenny va rgod. Efter det bestämde jag mig för att inte smaka mer och Jenny fick upp en SPYA!!! Hon reagerade likadant som jag gjorde med ruttet ägg, om inte värre. Hahhha. Efter det bestämde sig även hon för att sluta (HAHAHHAH INTE SÅ KONSTIGt)

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

BlueBäst
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska tillägga att jag fortfarande känner mig smått illamående:P

[GerbilLooover]
0

Haha men häftigt att dom fått till smaken så ändå :P

BlueBäst
0

#2hahh jo;)

lollynonna
0

oh fy! smakade dom som de hette???!!

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Jossangizmo
0

Var hitta du dem? Asså vilken affär??? 😍😃

Pétit
0

… Ni borde testa alla bönor.. 😈 Vem vet , du kanske får en drömlik god?

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

UrchinFamiljen
0

Haha, har sett när folk har provat smaka på dem där på Youtube, och det verkar inte smaka så gott varje gång.. x) Men coolt att du hittade dem här i Sverige!

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

BlueBäst
0

Jag hittadde de i Usagodis som ligger i skrapan på söder. Men de har även en hemsida, usagodis.se

Pétit
1

LOL , när jag såg denna tråd googlade jag skiit mycket på det.. XD

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

lizzie20
1

Vad äckligt! Men skulle oxå villja prova någon någongång ;) min storebrorsa fick en av sin kompis en gång och han fick masksmak xD vad äckligt!!! Jag visste inte att de fanns i Stockholm :O vilken affär köpte du dem i? Måste köpa!!!! ;) trodde bara de fanns i London/USA :O :D

//Lisa :)

Lavèn
0

Haha, coolt, vill nästan testa!½

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

lizzie20
0

Oj såg att du skrev vart du köpte dem förrut :$ Men jag ska köpa dem så fort som möjligt ;) xD :D

//Lisa :)

[etsan]
0

Haha, vad coolt! Jag som var Harry mörd förut och ville så gärna testa spya när jag kollade på filmerna! ;-)

BlueBäst
0

Om ni är i stockholm tycker jag att ni ska gå in på usagodis. Jättecool affär med importerat godis!!!

Bello_O
0

Var i London på Harry potter World,(dom spela in filmerna där) där i shoppen köpte jag också såna fast i en annan förpackning. har provat ALLA - det var hemskt!!!!!!!! 🤢🤮🧟‍♂️👻 uurrrrkkkkkkk… Men nu mår jag bättre! Tyckte korv å daggmask var värst🤢 Vilken tycker du😃

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

TheEpic
0

Must. Have.

Hanna

BlueBäst
0

Jag har inte smakat alla men 2 av mina kompisar smakade daggmask och ja. de typ spydde haaaahhha!!!

[theeman]
0

#17 RUTTET ÄGG SMAKAR ##€%/(/&€/‰¶{‰¶¢¶{{≠}{¥¥‰¢

Tack för det!

BlueBäst
0

#18 Hhiihihi vi är bra på att luras ja och jenny:))

Kadoor
0

Jag vill också ha! :O

Är också en liten hp nörd hehe ;D

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Spooki
0

Ska nog köpa det imorgon! Läääängtarrrrrr!!!!!!😍🤤🧟‍♂️🤪

Åhh NINJA Ninja

Alexxiis
0

Jag har gjort en liknande fast med något som heter Bean boozled, jag fick de flesta goda men fy vad spya och ruttet ägg smakade äkta åh fy jag kommer aldrig glömma den äckliga smaken av hundmat, jag var så nära på att kräkas!:S