Nyårsafton!
Gott nytt år! Iallafall snart. Det nya året närmar sig med stormsteg! Hur många orkar, och ska vara uppe till klockan tolv och skjuta raketer, eller kanske bara kolla på raketer? Och hur många ska sitta inne och kolla på uppersittarkvällen? Vi har lotter och vi tänkte vara med. Men klockan tolv så ska vi ut i regnet och skjuta raketer! Hur gör ni på nyår? Ska ni bort eller är ni prata eller ska ni bara vara hemma? Gott nytt år!
Trololololololololololo
Är väl antagligen hemma. Efter tolv är jag nog uppe. Somnat runt 1 varje natt nu. 🙂
Skjuter inte raketer. Förstår inte vitsen med att skjuta upp pengarna i luften, då man isåfall om man verkligen har 'för mycket pengar' så kan man ju skänka till de behövande.
Även alla djur som är ute, eller inne för den delen också. Som lider av ljudet. Kan gå så långt att de dör av stress och rädsla, ja..
Men min åsikt det där. 🙂
Vi ska till några föräldrars vänner och deras barn. Deras barn går på samma skola som mig fast dem är en aning mindre. Jag ska vara uppe till 00.00 efter tolv blir det nog. Jag har varit uppe till tolv nästan varje kväll nu ;D Vi ska sjuta raketer ja ;) Det bara när vi inte är hemma som vi skjuter raketer. Hemma kan vi inte för att våra hästar blir stressade. #1 Du har mycket rätt med det där om djuren och pengarna ;)
Vi skjuter alltid raketer :)
Trololololololololololo
#1 här där jag är nu,ska de skjuta för över 500.000 :O:O vi bor hyffsat nära så vi kommer nog bara tända nå tomtebloss:)
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#5 Har fått 20 stycken tomtebloss, men tror inte jag kommer tända dom. 😛
Jag firar ny år en timma tidigare ( kl.11 Svensk tid = kl.12 Rumänsk tid)
Vi ska nog bara tända tomte-blåss och ha det mysigt. De gamla ska på restaurang och lämna oss mindre hemma. :::))
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Ska nog gå ut och kolla på raketer vid 12, men inte skjuta.Vi är bara hemma.
Mina föräldrar tvingar mig att åka till skansen och kolla! Vill egentligen stå hemma och vara med min kanin och se på dem genom fönstret!! :|
sitta hemma och mysa med familjen
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Ska tända rökbomber i färgerna röd, blå, vit 🥳
som ni ser var det visst inte tomtebloss🤫
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Vara hemma o fira med vänner:)
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
#12 #13 #14 #15 Härliga bilder! 💥💥
Trololololololololololo
Fortfarande uppe. Brukar somna två på loven, hehe. 😎
//Flöffo