Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 1165 ggr
[etsan]
0

Skolan, vad tycker ni?

Vad tycker ni om skolan igentligen? Rolig, nyttig, bra , tråkig, onödig eller kanske allting? Här kan ni tycka och tänka om skolan och alla får såklart säga sin åsikt.

Jossangizmo
0

Extremt nyttig, grundskolan är jättedryg men när man väl börjar gymnasiet blir det roligare eftersom man får läsa det man är intresserad av :) Sen finns det ju vissa obligatoriska ämnen som är så otroligt tråkiga :p

[etsan]
0

Jag själv tycker skolan är rätt så kul men väldigt viktig.

Alexxiis
0

Jag tycker skolan är tråkig och det ända positiva med skolan är kompisar. Jag har aldrig vart något stort "fan" av skolor över huvud taget så ja… Men det finns 1 rolig ämne, hemkunskap :)

Greigh
0

Skolan är till en viss grund viktig, men jag har själv aldrig varit förtjust i min skolgång. Jag har koncentrationssvårigheter, så att sitta mellan 5-8 timmar per dag + läxläsning och fokusera på någonting som inte intresserar mig som individ har varit väldigt påfrestande.

Den kunskap jag besitter idag har jag inte skolan att tacka för. Jag har mig själv att tacka för att jag har orkat stå ut och faktiskt tagit tag i saker och självstuderat på egenhand.

Blodfot
2

Hatar det! Vill bara sluta och vila!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Tiddelum
0

Älskar skolan! Men ibland kan den vara lite tråkig men det är spännande och bra att lära sig nya saker och att få betyg :D och dessutom får man träffa sina underbara klasskompisar :3

Gerbilles
1

Om man skulle slippa alla idiotiska/elaka människor och mobbare - så skulle skolan vara rätt kul. Längtar så sjukt mycket tills jag börjar gymnasiet, grundskolan suger verkligen. 😕

[Thew]1
0

Skolan är ju viktig :) Men så kul vet jag inte… Mitt favoritämne är rast!

Bello_O
0

Nä usch, jag gillar inte alls skolan! Visst, det kanske är viktigt… Men riktigt trist är det!

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

tusstuss
0

Högstadiet är j-ordet drygt. -.- Längter till jymnasiet där jag ska gå estet.

Portal Is Love, Portal Is Life.

Gerbilles
0

#10 Åh, jag med! :D Vilken inriktning? Jag ska gå bild och form!

tusstuss
0

#11 Samma här. :)

Portal Is Love, Portal Is Life.

[MARWAKE]
0

#10 #11 Jag ska också gå på estet (bild) tror jag :P