Barnens iFokus

Barnens

Etiketttv-film-och-bio
Läst 2684 ggr
Spooki
0

Bra filmer

Jag undrar om ni har några bra förslag på olika filmer.

Åhh NINJA Ninja

Candy123
0

Home alone, alla fyra :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

karro1999
0

hunger games är en bra film

[GerbilLooover]
0

Transformers! 😍

[EllenAlicia]
1

Iron man, Die hard, Zombieland och the crazies är mina favoriter :)

Lurvas11
1

Ella den förtrollade är en bra film :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Quenzi
0

Batman.

PJUM

y0lsen
1

The Woodsman med Kevin Bacon.
"_Efter tolv år i fängelse för sexuella övergrepp mot barn släpps Walter ut. Han bosätter sig i en liten stad där han tänker leva ett stilla liv."
_INTE för känsliga

Sen kan jag tipsa om
Artificial Intelligence
Bundy, an American icon - INTE för känsliga
Jurassic Park
Sen funkar alltid Disneyfilmer

fairyautumn
2

Jag själv ska se När lammen tystnar ikväll men tror den är ganska läskig..

//doge

Ferdinan_
1

Torkel i knipa haha (tecknad men bra ändå)

Paranormal Activity, alla filmerna! (skräckfilmer)

y0lsen
1

#8 den är rätt ruggig, men sjukt bra. Anthony Hopkins är så otroligt bra

fairyautumn
1

#10 har hört att den ska vara väldigt spännande och lite "läskig" 😃 Vi ska först se klart en annan film som heter Red Dragon, handlar också om Hannibal Lecter och Anthony Hopkins spelar han även där, den är jättebra :)

//doge

y0lsen
1

#11 jaa, jag har sett alla dessa Hannibalfilmer ^^ - otroligt bra filmer

Pétit
1

Ja , om ni vill ha en läskig så rekommenderar jag The Grudge Förbannelsen 2. Fast ni kanske ska titta på 1:an först men enligt många är 2:an läskigare. ;) Men jag varnar er , ni kan få svårt att sova! Läskigaste filmen enligt mig och den gav mig kalla kårar. Jag brukar inte bli så , jag tycker inte de mesta filmerna är så läskiga, som Paranormal Activity.. Inte läskig.

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Lavèn
3

lilla sjöjungfrun, lejonkungen, pocahontas, prinsessan o grodan, up ja finns massa bra filmer från disney och pixar! 😃

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

fairyautumn
1

#12 Oh shiet, sg båda igår och dom var SJUKT BRA! När lammen tystnar tog nästan kol på mig och det tog ett tag innan jag insåg att Buffalo Bill INTE stod i garderoben…

//doge

Stortroll
1

Min granne TOTORO, Kikis expressbud, Det levande slottet och massa mer.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Pétit
0

#16  Älskar dem filmerna. 😍

Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 Hjärta Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina

Jossangizmo
1

Gladiator En film om romarriket. Helt klart min favoritfilm! Trailer
Sweeney Todd En musikal av bla Tim Burton med Johnny Depp, Alan Rickman och Helena Bonham Carter. Trailer
The nightmare before christmas En animerad (non-stop motion) musikal av Tim Burton. Trailer från 93

Och sen lite animerade filmer: Brave, röjar-ralf, trassel, hotell transylivanien, Bilar, croodarna och upp 😃

stinabest
1

Taken, The Basketball Diaries, Titanic, Nyckeln till frihet, Monster inc.,

Lejonkungen, Dumma mig, Hercules, Ego, Känn ingen sorg (går på bio nu), LOL … skulle kunna rabbla hela dagen men aja :)

lollynonna
1

yoko!😍 handlar om en yeti (snöman) som kommer till europa och bor hos en flicka. han håller på att dö för att det är så varmt. och det finns onda människor som jagar honom men han lär  en av det att prata med djur. rekomenderas!!

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[GerbilLooover]
1

#13 När jag såg The Grudge blev jag mest uttråkad, fattade aldrig varför alla tycker den är så hemsk 😛

Pétit
1

#21 Tvåan var inte så trevlig. ;) Men jag brukar inte bli uppskrämd eller det minsta rädd eller något på vilken skräckfilm som helst.. Den imponerade iaf på mig. ;P

Gerbilles
0

En film jag aldrig kommer vilja se är "The human centipede". Några killar i min klass visade mig trailern och mådde illa i flera veckor efteråt, bläää .. 🧟‍♂️

Jag gillar väl alla Harry Potter, Hunger Games (snart kommer fortsättningen aah :D), fast tycker både HP och HG böckerna är bättre än filmerna. Röjar-Ralf är också jätterolig! 😃

[GerbilLooover]
0

#22 Har inte sett tvåan och tror inte jag kommer orka göra det, haha :P Har sett till exempel Saw och inte blivit rädd, sen skrattat åt Sinister :P

Pétit
0

#24 Brukar skratta åt alla skräckfilmer , dem är så korkade. XD

[GerbilLooover]
0

#25 Haha ja x)

Tokyo
0

Hide and seek, The human centipede (helt sjuk, skrattar så j*vla mycket när jag ser den 😂), A cinderella story, The last song, LOL, Abduction (perfekt om man gillar Taylor Lautner 🤤), The Shining, Yes man, PS I love you, osvosvosv.. 😃

Gerbilles
0

#27 Är The human centipede inte läskig, brukar aldrig bli rädd för filmer men den verkar så .. vidrig? 😮

Quenzi
0

#28 Den är inte läskig, man blir bara äcklad av den. :P

PJUM

Gerbilles
0

#29 Aa okej, som jag misstänkte, skulle antagligen spy efter att ha sett den .. ._.

Pétit
0

#30 Då vill du inte se Bårhuset. ;) Den är bara äcklig , och korkad. XD Ändå visar jag den och tittar på den med andra kompisar som inte sett den.

GerbilHund
0

Se INTE The call jag tycker den är läbbig🧟‍♂️

Bello_O
0

Alltså, lite efterbliven men vad handlar The human centipede om?😁

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Tokyo
0

#33 Nu var det länge sedan jag såg den men det handlar om något sjukt psykfall som syr ihop 3 helt oskyldiga personer, anus mot mun om man säger så. Sjukt vidrig verkligen. Tycker ni den är äcklig ska ni inte se The Human centipede 2 då den är (om möjligt) ännu vidrigare än den första.

Bello_O
0

#34 usch, vidrigt!

Tokyo
0

#35 Ja, verkligen!

Ebbzenbabbzen
0

Tillbaka till framtiden är jättebra! Har sett alla! ;)

Friends are like potatoes, if you eat them they die….;) 🐹🐴🏇 appelkvistens.weebly.com

Tillao03
0

frost, såg den på bio, den var ganska bra!

Tilde & GerbisarnaFörlägen

Bello_O
0

#37 ja dom ä jättebra!!