Favoritaffär
Hej! De flesta har nog en favoritaffär, vad heter eran favoritaffär/affärer? Min heter Bikbok, älskar den affären det är så fina kläder där inne! :)
(Jag syftar på klädaffärer dumt av mig att inte skriva, men skriv gärna andra också!)
Det beror på vad man ska köpa, men överhuvudtaget så är det nog djurmagazinet^-^
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Inom kläder diggar jag Abriecrombie & Fitch. En affär jag besöker ofta är söder zoo. Victoria's secret och the body shop är underbara. Stadium är praktiskt med snygga saker.
Game är min favorit affär. Jag älskar TV spel.
Animals are all you need.
Tessie & Chelsea älskar jag! Pinkroom (dock ingen klädaffär men dom säljer Victoria Secret, Hollister m.m) Sen så alla standars också som Gina och H&M osv. :)
Jaha klädaffärer jamen dåså… Typ Cubus X)
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
New Yorker är min favorit :)
Jag skriver mycket inlägg här nu känner jag men mina favoriter är helt klart panduro och varje djuraffär jag kan hitta!
jag har ingen favorit affär för jag handlar typ aldrig men om jag måste välja så blir det någon djuraffär.
Favoritaffärena i kläd väg är Monki och Yumi (som tyvärr inte finns i Sverige), annars gillar jag också Gnagarboden och Pen Store! 🙂