Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 462 ggr
Alexxiis
0

Favoritaffär

Hej! De flesta har nog en favoritaffär, vad heter eran favoritaffär/affärer? Min heter Bikbok, älskar den affären det är så fina kläder där inne! :)

(Jag syftar på klädaffärer dumt av mig att inte skriva, men skriv gärna andra också!)

Bello_O
1

Det beror på vad man ska köpa, men överhuvudtaget så är det nog djurmagazinet^-^

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

axa
1

Beror på vad…

Hollister, akvarielagret & fridhems akvarier är där man hittar mig😉

[etsan]
1

Inom kläder diggar jag Abriecrombie & Fitch. En affär jag besöker ofta är söder zoo. Victoria's secret och the body shop är underbara. Stadium är praktiskt med snygga saker.

Gogrisen
1

Game är min favorit affär. Jag älskar TV spel.

Hund Animals are all you need.Katt

stinabest
1

Tessie & Chelsea älskar jag! Pinkroom (dock ingen klädaffär men dom säljer Victoria Secret, Hollister m.m) Sen så alla standars också som Gina och H&M osv. :)

Bello_O
1

Jaha klädaffärer jamen dåså… Typ Cubus X)

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

Jossangizmo
1

New Yorker är min favorit :)

[Glitterregn]
1

Jag skriver mycket inlägg här nu känner jag men mina favoriter är helt klart panduro och varje djuraffär jag kan hitta!

GerbilHund
1

jag har ingen favorit affär för jag handlar typ aldrig men om jag måste välja så blir det någon djuraffär.

Gerbilles
1

Favoritaffärena i kläd väg är Monki och Yumi (som tyvärr inte finns i Sverige), annars gillar jag också Gnagarboden och Pen Store! 🙂